27.01.2020/10:56

Janusz Byliński, prezes WRSRH: Biedronka ani Lidl nie zniszczą rynku w Broniszach [WYWIAD]

Nowe hale, renowacje i ukłon w kierunku branży HoReCa – rozmowa z Januszem Bylińskim, prezesem zarządu i dyrektorem generalnym spółki Warszawski Rolno-Spożywczy Rynek Hurtowy SA o planach największego w Polsce hurtowego rynku spożywczego w Broniszach.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • Sadownik 13.04.2020

    Sprzedaź na Broniszach to jest dno. Czy urodzaj czy nie urodzaj to kupców malutko. Dondego jeszcze importerzy z hal ściągają towar tanio z kąd się da.

  • Mięta 27.01.2020

    Rysiu też nam kiedyś w TESCO tak mówił. Biedronka eee a co to jest :)

  • edi to go 27.01.2020

    1. Lidl i Biedronka b. mocno rozwijają ofertę produktów świeżych, szczególnie warzyw i owoców, obie firmy robią to naprawdę dobrze, a tym samym klienci wybierają dyskont, a nie warzywniak, czy sklep osiedlowy, który zaopatruje się np. na rynku hurtowym.
    2. Dyskonty są niezwykle skuteczne w realizacji swoich strategii rozwoju (sieci sklepów, asortymentu, usług). Powiększają swoje udziały w rynku, odbierając je innym formatom, w tym sklepom "niezależnym", które zaopatrują się na rynkach hurtowych. Tym samym dyskonty są jednym z kilku czynników , które powodują zmniejszanie się udziałów rynkowych sklepów niezależnych, a tym samym spada liczba klientów rynków hurtowych.
    itd.

  • Ciekawy 27.01.2020

    A czemu Biedronka miałaby niszczyć rynek w Broniszach?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.