10.04.2013/18:47

Jeśli oszczędzać, to nie na muzyce

– Sami byliśmy zszokowani, gdy zobaczyliśmy wyniki badań. Myśleliśmy, że muzyka jest najważniejsza dla sklepów odzieżowych. Otóż nie. Najbardziej zwracają na nią uwagę klienci małych sklepów spożywczych – mówi Bogusław Pluta, dyrektor Związku Producentów Audio­‑Video (ZPAV).

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.