Już tylko Watykan i Korea Północna nie biorą udziału w miesiącu promocji weganizmu. Co przygotowały sieci Biedronka, Kaufland, Lidl i Żabka?
Veganuary to międzynarodowa akcja zapoczątkowana w 2014 r., której celem jest zachęcenie do wypróbowania diety wegańskiej w styczniu. W tym roku do akcji dołączyło prawie 707 tys. osób z prawie każdego kraju na świecie, na oficjalnej liście uczestników brakuje jedynie uczestników z Watykanu i Korei Północnej. W Polsce w inicjatywie uczestniczył szereg sieci handlowych, w tym: Biedronka, Kaufland, Lidl i Żabka.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
01.03.2023
Nie tylko bo ja też się nie wpisuję w ten obłęd. Codziennie jem owoce i warzywa, ale mięsko i nabiał też lubię. I to ja decyduję co w danym dniu leży na talerzu i nikt nie jest w stanie zmienić mi nawyków, choćby za darmo dawali te schabowe sojowe i chleby z mąki świerszczowej.
2