13.02.2023 / 10:34
StoryEditor

Maciej Otrębski, RoślinnieJemy: Rynek roślinnych alternatyw mięsa ma dobre perspektywy [WIDEO]

Maciej Otrębski, strategic partnership manager kampanii RoślinnieJemy (fot. WH)
Według prognoz rynek produktów roślinnych, a szczególnie kategoria alternatyw mięsa, będzie w ciągu najbliższych 8-10 lat notować dynamiczne wzrosty. W Polsce wysycenie rynku tego typu produktami nie jest jeszcze tak wysokie jak na w niektórych innych krajach europejskich, chociażby w Wielkiej Brytanii. Na półce roślinnej jest jeszcze sporo miejsca – mówi Maciej Otrębski, strategic partnership manager kampanii RoślinnieJemy.

Ekspert zwraca uwagę, że zgodnie z szacunkami analityków, w skali globalnej do 2030 r. produkty roślinne będą stanowić między 5 a 8 proc. rynku proteinowego. – To bardzo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.10.2025 / 10:43
StoryEditor
30 lat historii Netto w Polsce! Strategia i ambitne plany rozwoju duńskiego sieci dyskontów na krajowym rynku

Spożywcza Ikea mebluje polskie lodówki, spiżarnie i kuchnie - sieć dyskontów Netto Polska obchodzi 30-lecie działalności. Od 1995 roku marka rozwija się w naszym kraju, łącząc duńską prostotę z polską bliskością. Poznaj historię, wartości i plany jednej z największych sieci dyskontów w kraju – Netto 30 lat w Polsce.

Trzy dekady obecności Netto w Polsce

Rok 2025 to wyjątkowy moment w historii sieci dyskontów Netto, która obchodzi 30-lecieobecności na polskim rynku. Pierwszy sklep został ot...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.10.2025 / 12:04
StoryEditor
Nowa emisja akcji Tarczyńskiego. Spółka inwestuje w rozwój produkcji i innowacje surowcowe
Jacek Tarczyński, prezes Tarczyński S.A. (fot. materiały prasowe)

Grupa Tarczyński, znana z dominującej pozycji w segmencie kabanosów, rozpoczęła proces budowy księgi popytu na nowe akcje serii G. Środki pozyskane z emisji mają zostać przeznaczone na rozbudowę mocy produkcyjnych i rozwój projektów innowacyjnych.

Grupa Tarczyński rozpoczęła budowę księgi popytu (book-building) na nie więcej niż 2 mln nowo emitowanych akcji zwykłych serii G. Zakończenie procesu zaplanowano na 22 paździer...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. październik 2025 10:37