13.02.2023 / 10:34
StoryEditor

Maciej Otrębski, RoślinnieJemy: Rynek roślinnych alternatyw mięsa ma dobre perspektywy [WIDEO]

Maciej Otrębski, strategic partnership manager kampanii RoślinnieJemy (fot. WH)
Według prognoz rynek produktów roślinnych, a szczególnie kategoria alternatyw mięsa, będzie w ciągu najbliższych 8-10 lat notować dynamiczne wzrosty. W Polsce wysycenie rynku tego typu produktami nie jest jeszcze tak wysokie jak na w niektórych innych krajach europejskich, chociażby w Wielkiej Brytanii. Na półce roślinnej jest jeszcze sporo miejsca – mówi Maciej Otrębski, strategic partnership manager kampanii RoślinnieJemy.

Ekspert zwraca uwagę, że zgodnie z szacunkami analityków, w skali globalnej do 2030 r. produkty roślinne będą stanowić między 5 a 8 proc. rynku proteinowego. – To bardzo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.09.2024 / 15:33
StoryEditor
Lidl chce być bezemisyjny. Będziemy na to czekać ponad ćwierć wieku
Kiedy Lidl osiągnie bezemisyjność? (fot. yarm_sasha/Shutterstock)

Sieć dyskontów Lidl zobowiązała się znacząco ograniczyć emisję gazów cieplarnianych i osiągnąć zerową emisję netto we wszystkich swoich globalnych operacjach i łańcuchach dostaw do 2050 roku, czyli ma się to stać dopiero za 26 lat.

Cel zerowej emisji netto obejmuje skupienie się na emisjach z zakresy trzeciego (Scope 3), czyli takiego, gdzie emisja nie jest generowana przez same przedsiębiorstwo i nie j...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.10.2024 / 11:49
StoryEditor
Sieć Duży Ben ma nowego dostawcę piwa kraftowego. Z kim operator podpisał umowę?
Duży ben, franczyza, sklepy specjalistyczne, sklepy alkoholowe, sukcesja

Mazurska Manufaktura - producent regionalnego oraz kraftowego piwa - nawiązała współpracę z sklepami Duży Ben, czyli największą siecią marketów alkoholowych w Polsce. Do oferty sieci wejdą piwne produkty różnych marek należących do grupy Mazurskiej Manufaktury, w tym Profesja, AleBrowar czy czeski Litovel, Konrad oraz Holba.

Mazurska Manufaktura S.A. to rodzinna spółka działająca na rynku alkoholi, specjalizująca się zarówno w produkcji rzemieślniczych wyrobów wysokoprocentowych, jak i regionalnego ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. październik 2024 12:32