05.07.2020/15:10

Kampania serków Almette bez laktozy

Firma Hochland prowadzi działania wpierające sprzedaż nowej linii produktów w asortymencie marki Almette. 

W połowie czerwca wystartowała kampania marketingowa poświęcona serkom twarogowych bez laktozy. Działania obejmuje emisję billboardów sponsorskich w TV, komunikację w mediach cyfrowych (na jej potrzeby powstała seria materiałów video, przedstawiających historię osób, które wybrały ten wariant serków Almette) oraz współpracę z influencerami. Kampania pod hasłem: „Bez laktozy. Sama przyjemność!” będzie prowadzona do końca sierpnia 2020 roku. 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.