21.10.2021 / 17:48
StoryEditor

Kaufland idzie w ślady Lidla. Dyskonter wprowadza do oferty nieidealne warzywa i owoce

Takie nieidealne warzywa i owoce wchodzą do stałej oferty sieci Kaufland (materiały prasowe)
Do sprzedaży we wszystkich 228 sklepach Kaufland trafiła nowa linia produktowa. Nazywa się Naturalsi, a obejmuje owoce i warzywa, które pochodzą od polskich rolników, ale wyglądem odbiegają od ideału.

Jak deklaruje Wojciech Szczepanowski, dyrektor Departamentu Zakupu Owoce i Warzywa w Kaufland Polska, sieć zdecydowała się wprowadzić ten asortyment, aby wspierać lokalnych dost...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.10.2025 / 15:09
StoryEditor
Biedronka upraszcza zakupy. Dzięki kuponom w aplikacji będzie można taniej kupować w sklepach
Biedronka wprowadza e-vouchery do aplikacji Moja Biedronka. E-kupony pozwolą na zakupy z rabatami w sklepach sieci

Biedronka konsekwentnie cyfryzuje doświadczenie zakupowe klientów, wprowadzając opcjonalne e-vouchery w aplikacji Moja Biedronka. To prokliencki zwrot odpowiadający na potrzeby osób, które preferują mieć swoje kupony rabatowe i oferty spersonalizowane w formie cyfrowej, zamiast na wydrukach na paragonie. Nowa usługa zapewnia większą przejrzystość, wygodę i sprawia, że wszystkie kody rabatowe są zawsze pod ręką w telefonie.

E-vouchery w Biedronce: wygoda i przejrzystość w smartfonie

Po włączeniu usługi w aplikacji, e-vouchery będą widoczne w zakładce „Oferty” i można je zrealizować bezpośrednio ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.10.2025 / 11:35
StoryEditor
Strefa Kaprysów w Żabce. Testy nowego konceptu sprzedażowego w sieci
Strefa Kaprysów w Żabce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Strefa Kaprysów - tak nazwany został nowy koncept handlowy, jaki pojawił się w niewielkiej liczbie sklepów sieci Żabka. Największy operator franczyzowy w Polsce zgromadził w jednym miejscu wybrane słodycze oraz artykuły non-food.

W Strefie Kaprysów w Żabce umieszczone zostały takie produkty, jak m.in. maseczki koreańskie, butelki filtrujące i naklejki na twarz, jak również rogaliki oraz słodycze impuls...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. październik 2025 05:04