Kaufland rusza z kampanią reklamową pod hasłem... "Tylko bałwan przepłaca"
Sieć Kaufland zainaugurowała działania reklamowe w ramach najnowszej kampanii promocyjnej. 7 stycznia zadebiutowały reklamy, których bohaterem jest... bałwanek, główny bohater kampanii "Tylko bałwan przepłaca".
"Poprzez kreacje reklamowe sieć przekonuje, że "Tylko bałwan przepłaca", a każdy klient może tego łatwo uniknąć. Wystarczy, że skorzysta z szerokiej oferty obejmującej setki artykułów w konkurencyjnych cenach" - w ten sposób sieć tłumaczy ideę kampanii.
Zarządzający siecią 225 sklepów w Polsce Kaufland zapowiada, że przeceny w ramach najnowszej akcji będą dotyczyły produktów z kategorii XXL, asortymentu marki własnej, np. Kaufland K-Classic, jak również artykułów dostępnychw sprzedaży pod markami producenckimi.
- Mając na uwadze fakt, że Polacy są skłonni oszczędzać, ale zarazem chcą korzystać z asortymentu wysokiej jakości, świeżości oraz w szerokim wyborze, zorganizowaliśmy kampanię „Tylko bałwan przepłaca”. Wielokanałowa komunikacja z udziałem uśmiechniętego bohatera ma na celu zaprezentowanie klientom najlepszych okazji w sklepach Kaufland – mówi Jerzy Piątek z Działu Komunikacji Kaufland Polska - podkreśla Jerzy Piątek z Działu Komunikacji Kaufland Polska.
Reklamy sieci Kaufland w ramach ruszającej kampanii pojawią się w internecie (w tym w mediach społecznościowych), w radiu, prasie, gazetkach promocyjnych oraz telewizji.
Nowa kampania Kauflandu będzie także nawiązywać do programu Payback. Posiadacze zarejestrowanych kart mogą liczyć na pojawiające się co tydzień dedykowane okazje, a także wziąć udział w konkursie "Punktowy Milioner".
"Punktowy Milioner" to konkurs, w którym łączna pula nagród wynosi 4 mln punktów Payback o wartości 40 tys. zł. Aby wziąć udział w konkursie, klient musi wymienić minimum 100 punktów Payback na zakupy w sklepach Kaufland, a następnie odpowiedzieć na pytanie opublikowane na stronie kaufland.pl/milioner. Konkurs składa się z czterech etapów, a zadania konkursowe zmieniają się co tydzień. Komisja wytypuje autora najbardziej kreatywnej odpowiedzi na każde z nich, nagradzając zwycięzcę 1 milionem punktów Payback.
0 komentarzy
-
HANDEL I DYSTRYBUCJA
9