25.11.2020/14:34

Kaufland walczy o swój kawałek świątecznego tortu – startuje kampania promocyjna i loteria

Sieć hipermarketów Kaufland rusza ze świąteczną kampanią marketingową. Od 26 listopada w placówkach sieci pojawi się oferta promocyjna produktów związanych ze świętami Bożego Narodzenia. Detalista zorganizował też promocję i podjął działania charytatywne. Od strony marketingowej kampania wspierana będzie spotem reklamowym oraz popularnym przebojem bożonarodzeniowym w nowej aranżacji.

Hasłem przewodnim kampanii jest: „To co najlepsze na święta: wspólne jedzenie”. Slogan promowany będzie spotem, emitowanym w telewizji, radiu i internecie.

Od czwartku 26 listopada w marketach Kaufland dostępna będzie bożonarodzeniowa oferta. Promocyjnych cenach dostępne będą produkty tradycyjnie kupowane na święta, m.in. ryby, mięsa i wędliny czy ciasta i słodycze.

Dodatkowym elementem bożonarodzeniowej kampanii jest loteria „Świąteczne odliczanie” skierowana do posiadaczy karty Payback, z pulą blisko 1 500 nagród. Loteria startuje 1 grudnia i potrwa do 24 grudnia – do gry można przystąpić każdego dnia jeden raz.

W ramach działań CSR Kaufland zaangażuje się również na rzecz potrzebujących. Aktualnie trwa zbiórka żywności w ponad 90 sklepach Kaufland organizowana wspólnie z Federacją Polskich Banków Żywności. Poza tym w ofercie sieci można znaleźć charytatywny kalendarz adwentowy. Złotówka ze sprzedaży każdego egzemplarza zostanie przekazana Polskiej Akcji Humanitarnej. Projekt realizowany jest drugi rok z rzędu.

Z kolei pracownicy marketów, centrów dystrybucyjnych oraz wrocławskiej centrali sieci Kaufland podjęli się roli Świętego Mikołaja i przygotowali specjalne paczki dla podopiecznych z Fundacji „Serca dla Maluszka” oraz Domu Pomocy Społecznej „Samarytanin” we Wrocławiu. To już piąta edycja akcji realizowanej pod nazwą „List do Św. Mikołaja”. W paczkach znajdują się upominki, o które zarówno ci mali, jak i ci duzi podopieczni prosili wcześniej osobiście (lub przez rodziców) wlistach pisanych do Świętego Mikołaja. Są to m.in. zabawki, słodycze, książki i kosmetyki.

W całej Europie Kaufland posiada ponad 1300 sklepów i zatrudnia ok. 130 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 225 marketów i zatrudnia ok. 16 000 pracowników.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także