KFC Polska inwestuje w nowoczesne technologie
KFC Polska dostosowuje swoją stronę internetową zgodnie z zasadą Mobile First i wprowadza nowe funkcje, które były dotychczas dostępne tylko w aplikacji. Innowacje wpisują się w realizowaną strategię firmy inwestowania w nowoczesne technologie.
Sieć restauracji KFC uruchomiła nową stronę www (będącą połączeniem kfcdostawa.pl i strony głównej marki) i rozwinęła kanał mobilny, który staje się coraz ważniejszym elementem „customer journey”.
Nowa platforma pozwala na zamówienie dań i zapłacenie za dostawę jedzenia do wybranego miejsca. Użytkownik strony może również skorzystać z funkcji dostępnej dotychczas tylko w aplikacji KFC – czyli „Zamów i odbierz w restauracji” i odebrać posiłek w lokalu bez oczekiwania w kolejce.
Nowa strona ma być odpowiedzią na dynamicznie zmieniające się zachowania zakupowe konsumentów. - Chcemy w jak największym stopniu ułatwić naszym gościom dostęp do produktów. Dlatego też inwestujemy w nowoczesną stronę opartą o rozwiązania z zakresu Mobile First i personalizacji zamówień – komentuje Maciej Jędrychowski, Digital Manager KFC.
Rosnąca popularność e-commerce w branży restauracyjnej w naszym kraju przekłada się na wzrost inwestycji dużych graczy w tym segmencie. Jak wynika z danych Nielsena już 10 tys. restauracji w Polsce dostarcza posiłki klientom do domów i biur i choć rynek zamówień jedzenia online stanowi obecnie zaledwie 5–6 proc. całości transakcji, to wzrasta on o około 60–70 proc. rok do roku, czyli najszybciej w całym sektorze e-commerce.
Potencjał polskiego rynku potwierdzają także dane własne KFC, z których wynika, że e-commerce rośnie z miesiąca na miesiąc. Liczba tego typu zamówień wzrosła 3-krotnie w porównaniu do ubiegłego roku.
1