03.06.2016 / 10:23
StoryEditor

Klient w sklepie U Mirka jak gość w domu

Mirosław Lepiarz, właściciel sklepu U Mirka i firmy prowadzącej szkolenia dla detalistów. ()
Mirosław Lepiarz odrzucił kilkanaście ofert przystąpienia do sieci franczyzowych. Detalista dobrze radzi sobie sam i nie chce tracić niezależności. W zgłoszonej do naszego konkursu placówce testuje nowe rozwiązania usprawniające handel. A potem dzieli się nimi z innymi detalistami, organizując szkolenia. 

Od siedmiu lat prowadzę warsztaty dla właścicieli i kierowników sklepów. Współpracowałem m.in. z Groszkiem, Lewiatanem, Eko, spółdzielcami działającymi w ramach sieci Gama o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.06.2025 / 10:12
StoryEditor
Znana sieć wystawiona na sprzedaż. To efekt polityki celnej Trumpa
Sklep Claire‘s (fot. Wikimedia)

Sieć Claire’s, specjalizująca się w biżuterii i dodatkach, szuka podmiotu, który mógłby ją przejąć. Firma zmaga z konkurencją ze strony azjatyckich platform, a gwoździem do jej trumny mogą okazać się cła wprowadzone przez Donalda Trumpa.

Informacje podaje agencja Bloomberg, która podkreśla, że amerykańska sieć zmaga się z wieloma wyzwaniami, które mogą nie być łatwe do ominięcia. Detalista, który stawia przede w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2025 / 15:14
StoryEditor
Europejscy detaliści mają dość terytorialnych ograniczeń dostaw. Czy producenci zawyżają ceny?
UE: detaliści żądają końca ograniczeń w dostawach. Ceny sztucznie zawyżane? (fot. Shutterstock)

Europejscy detaliści i hurtownicy coraz głośniej domagają się usunięcia barier, które ograniczają ich możliwość swobodnego zaopatrywania się w produkty na terenie Unii Europejskiej. Praktyki nazywane "Territorial Supply Constraints" (TSCs) mają bezpośredni wpływ na ceny i wybór produktów dla konsumentów. Czy Bruksela wreszcie zdecyduje się na systemowe rozwiązania?

Z tego artykułu dowiesz się o:

  • Czym jest TSCs?
  • Małe sklepy bez szans na konkurencyjność
  • Ile tracą konsumenci?
  • Luka w przepisach unijnych
  • Możliwe negatywne skutki w...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. lipiec 2025 00:50