Kobiety są właścicielkami co trzeciego sklepu w Polsce
37 proc. właścicieli sklepów detalicznych w Polsce to kobiety - wynika z informacji zaprezentowanych w piątek przez Makro Cash&Carry podczas konferencji "Handel jest kobietą".
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
15.10.2018
Dla zainteresowanych szerszym spojrzeniem proponuję przyjrzeć się historii i wypowiedź z 2008 roku prezesa dużej firmy (już nieistniejącej) o malutkiej konkurencji (Netflix) - to a propo wyników e-commerce w skali zagrożenia dla sklepów
"“Neither RedBox nor Netflix are even on the radar screen in terms of competition,” said Blockbuster CEO Jim Keyes, speaking to the Motley Fool in 2008. “It’s more Wal-Mart and Apple.”"
Myśląc o przyszłości nie myślmy dzisiejszymi schematami, one są już nieaktualne...
7