12.10.2018/11:51

Kobiety są właścicielkami co trzeciego sklepu w Polsce

37 proc. właścicieli sklepów detalicznych w Polsce to kobiety - wynika z informacji zaprezentowanych w piątek przez Makro Cash&Carry podczas konferencji "Handel jest kobietą".

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Jacol 15.10.2018

    Dla zainteresowanych szerszym spojrzeniem proponuję przyjrzeć się historii i wypowiedź z 2008 roku prezesa dużej firmy (już nieistniejącej) o malutkiej konkurencji (Netflix) - to a propo wyników e-commerce w skali zagrożenia dla sklepów

    "“Neither RedBox nor Netflix are even on the radar screen in terms of competition,” said Blockbuster CEO Jim Keyes, speaking to the Motley Fool in 2008. “It’s more Wal-Mart and Apple.”"

    Myśląc o przyszłości nie myślmy dzisiejszymi schematami, one są już nieaktualne...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.