21.04.2021 / 10:29
StoryEditor

Krówka mleczna Biedronka Premium od Jutrzenki doceniona w badaniu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów

Krówka mleczna wyprodukowane przez Jutrzenka Dobre Miasto dla Jeronimo Martins Polska zdobyła złoty medal w kategorii: Produkty marki własnej sieci handlowych.

Krówka mleczna Biedronka Premium jest produktem na bazie wysokiej jakości pełnego mleka oraz 15 proc. masła. Taki skład zapewnia cukierkom niepowtarzalny smak oraz opinię najbardziej maślanej krówki na rynku. Aksamitna i ciągnąca masa, z czasem staje się delikatnie krucha z charakterystyczną „łezką” we wnętrzu. O unikatowości produktu decyduje również ręczny sposób wytwarzania, oparty na tradycyjnej recepturze.

- Bardzo cieszymy się, że przy współpracy z działem jakości oraz działem zakupów sieci sklepów Biedronka, możemy oferować wyroby naszej firmy milionom Polaków. Jest nam niezmiernie miło, że krówka mleczna Biedronka Premium otrzymała tytuł Najlepszy Produkt 2021 – Wybór Konsumentów. To dla nas ogromne wyróżnienie, ale też motywacja do dalszej pracy. Pokazuje ono, że połączenie najlepszych składników i tradycyjnej, ręcznej produkcji z nowoczesnym opakowaniem to klucz do sukcesu. Krówka mleczna Biedronka Premium jest produktem, który otaczamy szczególną troską – to nasza wizytówka oraz świadectwo dobrego smaku i najwyższej jakości mówi - Maciej Tryt, prezes zarządu, Jutrzenka Dobre Miasto.

Celem badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów, realizowanego przez wydawcę „Wiadomości Handlowych” cyklicznie od dziesięciu lat, jest wyłonienie topowych nowości wprowadzonych na rynek w minionych 12 miesiącach. W tym roku były to produkty, które pojawiły się w sprzedaży w okresie pomiędzy początkiem września 2019 roku a końcem września roku 2020.

Badaniem objęte są wyłącznie propozycje nowe albo odświeżone wersje wyrobów już istniejących. Unikatowa formuła projektu oraz fakt, że znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów umieszczony na opakowaniach wyrobów faktycznie zachęca klientów do ich zakupu, sprawia, że cieszy się on dużą popularnością. Rokrocznie do udziału w badaniu zgłasza się kilkadziesiąt firm działających w branżach spożywczej, chemicznej i kosmetycznej. Daje to w sumie kilkuset pretendentów do tytułu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów.

W ostatniej edycji rankingu, która przypadła na niełatwy czas pandemii, ich grono wcale nie było mniejsze niż zazwyczaj. Badanie objęło 252 produkty i linie produktowe, które zostały przyporządkowane do 49 kategorii.

Tegoroczne badanie jak zawsze przeprowadził renomowany, głęboko osadzony w branży FMCG instytut GfK Polonia. Produkty, które otrzymały tytuł najlepszych i medale od złotego do brązowego, wybrało grono najsurowsze z możliwych – sami konsumenci.

24. kwiecień 2024 19:04