06.11.2021/15:53

Lidl, Biedronka i Allegro w grupie największych reklamodawców w telewizji

W październiku 2021 roku największe budżety reklamowe przeznaczali na wydatki na reklamę telewizyjną producenci leków i wyrobów FMCG. Na liście największych reklamodawców znalazły się również trzy firmy handlowe, a jedna z nich aż ponad dziesięciokrotnie zwiększyła swoje inwestycje w spoty telewizyjne.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także