06.11.2021/15:53
Lidl, Biedronka i Allegro w grupie największych reklamodawców w telewizji
W październiku 2021 roku największe budżety reklamowe przeznaczali na wydatki na reklamę telewizyjną producenci leków i wyrobów FMCG. Na liście największych reklamodawców znalazły się również trzy firmy handlowe, a jedna z nich aż ponad dziesięciokrotnie zwiększyła swoje inwestycje w spoty telewizyjne.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
W ramach subskrybcji otrzymasz:
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
0 komentarzy
zobacz także
Najnowsze z serwisu
11