Lidl buduje mocną pozycję w Warszawie
Lidl otworzył 17 listopada przy ul. Trakt Lubelski 367 swój nowy sklep w Warszawie. Obecnie operator ma w stolicy ma prawie 30 placówek handlowych, a w odległości 25 km od centrum miasta funkcjonuje ich 40.
Nowy sklep sieci Lidl w Warszawie ma powierzchnię sali sprzedaży ok. 1250 mkw.. Do obsługi sklepu zatrudnionych zostało około 30 osób. Dla zmotoryzowanych klientów przygotowano ok. 100 miejsc parkingowych.
W nowym sklepie klienci będą mogli znaleźć produkty marek własnych Lidl m.in.: w ramach „Chrupiące z Pieca” – chleby niezawierające konserwantów oraz pyszne bułki, wędliny „Pikok”, mięso „Świeża porcja” lub „Rzeźnik” czy świeże owoce i warzywa dostępne w ramach „Ryneczku Lidla”, w tym produkty z linii BIO.
W sklepie Lidl w Warszawie znaleźć będzie można również ofertę tygodni tematycznych z produktami charakterystycznymi dla różnych kuchni świata oraz ofertę artykułów przemysłowych, które w Lidlu pojawiają się średnio trzy razy w tygodniu. W nowej placówce, klienci będą mogli nabyć m.in. szeroki asortyment tekstyliów oraz artykułów gospodarstwa domowego.
W placówce wykorzystano ekologiczne rozwiązania m.in.: odzysk ciepła z urządzeń chłodniczych, rekuperacja, gruntowe pompy ciepła, oświetlenie LED. Wszystkie te rozwiązania mają za zadanie zwiększenie efektywności energetycznej obiektu, uczynienie placówki obiektem energooszczędnym.
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje ponad 10 000 sklepów tej marki, a w Polsce 600.
1 komentarz
-
20.11.2016
Jestem Polakiem i rozpiera mnie duma heheheh masakra oddać wszystko Niemcom brawo brawo tylko się cieszyć. Dziwować się że mało kto chce w tym kraju zostać jak wszystko sprzedajecie. Poje..y kraj .
12