26.10.2016/13:50

Lidl gwarantuje klientom satysfakcję z zakupów marek własnych albo zwrot pieniędzy

Sieć Lidl rusza w Polsce z kolejną, wielką akcją promocyjną. Tym razem dotyczy ona promowanych przez sieć marek własnych. Każdy konsument, który kupi tego typu produkty spożywcze, chemiczne czy kosmetyki będzie mógł je zwrócić bez podania przyczyny. Lidl to kolejna sieć po Tesco oraz Piotrze i Pawle, która rozwija ten koncept promocyjny.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.