26.10.2016/13:50

Lidl gwarantuje klientom satysfakcję z zakupów marek własnych albo zwrot pieniędzy

Sieć Lidl rusza w Polsce z kolejną, wielką akcją promocyjną. Tym razem dotyczy ona promowanych przez sieć marek własnych. Każdy konsument, który kupi tego typu produkty spożywcze, chemiczne czy kosmetyki będzie mógł je zwrócić bez podania przyczyny. Lidl to kolejna sieć po Tesco oraz Piotrze i Pawle, która rozwija ten koncept promocyjny.

We wrześniu tego roku Lidl rozpoczął kampanię promującą marki własne. Podczas jej trwania przekonuje, że smak to nie jedyna zaleta produktów z kategorii private label – jest nią przede wszystkim stosunek ceny do jakości, i dlatego stawia na ich rozwój.

Teraz sieć robi krok na przód. Rozpoczyna akcję „Absolutna satysfakcja albo zwrot pieniędzy”. Lidl w ten sposób przekonuje do jakości swoich produktów marek własnych i zachęca konsumentów do ich przetestowania. Każdy konsument, który kupi produkty spożywcze, chemiczne oraz kosmetyczne marek Lidla będzie mógł je zwrócić bez podania przyczyny. Wystarczy, że pokaże paragon i odda nawet otwarty produkt. Pracownicy sklepu zwrócą konsumentowi za niego gotówkę.

- Jesteśmy pewni wysokiej jakości naszych produktów. Nasi klienci również znają już marki Lidla i cenią je za wysoką jakość i atrakcyjną, niską cenę. Chcemy, by nowi klienci mogli się również o tym przekonać – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

To pierwsza tego typu akcja sieci sklepów na tak dużą skalę. Klienci mogą dokonać zwrotu produktów zakupionych w terminie od dnia 27 października 2016 r. do 30 listopada 2016 r. w dowolnym sklepie Lidl na terenie Polski. Zwroty mogą być realizowane w ciągu 30 dni od daty zakupu. Z promocji wyłączone są napoje alkoholowe, wyroby tytoniowe, produkty lecznicze oraz preparaty do początkowego żywienia niemowląt. Zwrot może dotyczyć maksymalnie dziesięciu sztuk tego samego produktu marki Lidl lub 1 kg w przypadku produktów ważonych w sklepie.

Lidl nie jest pierwszą siecią na Polskim rynku, która postanowiła w tak bezpośredni sposób udowodnić jakość swoich produktów. Na początku 2014 r. sieć Tesco w Polsce  wprowadziła "Gwarancję Tesco" zapewniając,  że produkty marki własnej Tesco są świeże, a sieć daje 100 procent gwarancji satysfakcji klienta. Jeśli klient z zakupionego produktu był niezadowolony mógł w ciągu 30 dni produkt zwrócić, a Tesco gwarantowało zwrot pieniędzy.

Podobnego typu gwarancję na jakość i ceny wprowadziła jakiś czas temu sieć supermarketów Piotr i Paweł, która ma swój program 5 gwarancji jakości zakupów i niskich cen, a jeżeli firma nie dotrzymałaby słowa niezadowolony klient  ma gwarantowany 15 proc. rabat na kolejne zakupy.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.