10.07.2020/11:56

Lidl i Biedronka tną wydatki reklamowe

Sieć Lidl zmniejszyła wydatki reklamowe aż o 35 proc., a Biedronka o 19 proc. Z kolei Neonet je podwoił – informuje serwis wirtualnemedia.pl.

Generalnie, jak podają wirtualnemedia.pl, w maju sieci handlowe obniżyły swoje wydatki w mediach o 6 proc. Najbardziej zmalały nakłady na reklamę tych firm w kinach, gazetach i w reklamie zewnętrznej. Największy spadek wydatków zanotował Lidl Polska, ale mimo tego pozostał czołowym reklamodawcą.

Serwis wirtualnemedia.pl informuje, że sieci handlowe wydały w maju br. na reklamę w mediach tradycyjnych (bez internetu) 630,9 mln zł.

Więcej w serwisie wirtualnemedia.pl

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.