31.01.2020/11:17

Lidl Polska z ponad milionem fanów na Facebooku

Lidl Polska ma 1,16 mln fanów na Facebooku. To najlepszy wynik spośród marketów i sklepów sieciowych, których profile prowadzone w mediach społecznościowych monitoruje firma Sotrender – podaje press.pl.

W grudniu 2019 roku liczba fanów Lidl Polska wzrosła o 0,5 proc. (względem listopada 2019 roku). Drugi w kategorii marketów i sklepów jest fanpage Pepco – 803 tys. fanów (wzrost o 2 proc.), a trzeci Tesco Polska – 643 tys. fanów (spadek o 0,1 proc.) – informuje press.pl.

W pierwszej dziesiątce zestawienia znalazły się także: Rossmann Polska (596 tys. fanów), Hebe (514 tys.), Media Expert (478 tys.), MediaMarkt Polska (456 tys.), Home&You (426 tys.), Kaufland Polska (407 tys.), Biedronka (396 tys.).

Więcej w serwisie press.pl

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.