21.09.2016/13:11

Lidl wprowadza do sklepów dziczyznę pod marką własną

Lidl wprowadza na półki swoich sklepów produkty z dziczyzny pod marką własną „Rzeźnik”. Sieć zaoferuje od czwartku 29 września, m.in. gulasz z dzika (8,99 zł/300 g/1 opak.) i szynka z dzika (39,90 zł/1 kg). W najbliższym czasie klienci będą mogli zakupić także udziec z jelenia i gulasz z jelenia.

- Dziczyzna obecna jest na polskich stołach od wieków. Wiemy jak wielu ma zwolenników, dlatego podjęliśmy decyzję, by akcyjnie zaproponować ją naszym klientom. Dzięki temu wysokiej jakości dziczyzna w atrakcyjnej cenie będzie mogła zagościć w wielu polskich domach – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager, Lidl Polska.

W ofercie sklepów Lidl znajdzie się m.in.: gulasz z dzika oraz szynka z dzika. W najbliższym będzie można zakupić także udziec i gulasz z jelenia.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10000 sklepów tej marki, a w Polsce prawie 600.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • mniam, mniam 22.09.2016

    w końcu najzdrowsze i najbardziej wartościowe mięso będzie dostępne w przyzwoitych cenach... nie mogę się doczekać...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.