Lidl wprowadza do sklepów dziczyznę pod marką własną
Lidl wprowadza na półki swoich sklepów produkty z dziczyzny pod marką własną „Rzeźnik”. Sieć zaoferuje od czwartku 29 września, m.in. gulasz z dzika (8,99 zł/300 g/1 opak.) i szynka z dzika (39,90 zł/1 kg). W najbliższym czasie klienci będą mogli zakupić także udziec z jelenia i gulasz z jelenia.
- Dziczyzna obecna jest na polskich stołach od wieków. Wiemy jak wielu ma zwolenników, dlatego podjęliśmy decyzję, by akcyjnie zaproponować ją naszym klientom. Dzięki temu wysokiej jakości dziczyzna w atrakcyjnej cenie będzie mogła zagościć w wielu polskich domach – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager, Lidl Polska.
W ofercie sklepów Lidl znajdzie się m.in.: gulasz z dzika oraz szynka z dzika. W najbliższym będzie można zakupić także udziec i gulasz z jelenia.
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10000 sklepów tej marki, a w Polsce prawie 600.
1 komentarz
-
22.09.2016
w końcu najzdrowsze i najbardziej wartościowe mięso będzie dostępne w przyzwoitych cenach... nie mogę się doczekać...
9