01.11.2016/15:51

Lidl wprowadza innowacyjne produkty pod marką własną

Sieć Lidl rozwija w polskich sklepach ofertę produktów marki własnej Pilos wykorzystując przy ich tworzeniu modę na tzw. foodpairing, czyli zestawianiu nietypowych połączeń smakowych.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • naisha 15.11.2016

    O gustach nie ma dyskusji - dobre jest to, co komu smakuje. Jednak znamienne jest to, że właśnie marki własne nie boją się proponowania nieoczywistych zestawień smakowych. Brandy są znacznie bardziej przewidywalne i zachowawcze w swoich działaniach, Moim zdaniem to marki własne największych sieci będą 'trend seterami' w wielu kategoriach.

  • Ave 10.11.2016

    Z calym szacunkiem, przez pomylke zakupilam jogurt o smaku truskawka+papryka... o gustach sie nie dyskutuje...ale smak okazal sie potworny... to z soba kompletnie nie wspolgra... popsulam sobie pierwsze sniadanie!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.