28.04.2017/13:10

Lidl wprowadza nową markę własną - Pomysł na każdy dzień

Lidl Polska wprowadza nową markę własną „Pomysł na każdy dzień”, która jest dedykowana osobom zabieganym, które szukają pomysłu na zdrowe śniadanie czy gotowy lunch. Nowa linia produktów, to innowacyjny koncept artykułów śniadaniowych i przekąsek ”to-go”, a także gotowych propozycji obiadowych, zamkniętych w nowoczesnych, designerskich opakowaniach. Pierwsze produkty pod nową marką pojawiły się już jesienią ubiegłego roku, przez ostatnie miesiące Lidl mocno pracował nad rozwojem oferty.

- Marka „Pomysł na każdy dzień” obejmuje obecnie ponad 30 różnych artykułów i wciąż jest rozwijana, tak by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby naszych konsumentów. Wszystkie artykuły z tej linii zostały zamknięte w nowoczesnych opakowaniach, prezentujących młodych ludzi i rodziny. Pokazują oni, że jedzenie to także zabawa – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Wyróżnikiem linii produktów „Pomysł na każdy dzień” jest przemyślany, nowoczesny design, który wpisuje się w rynkowe trendy. Każde opakowanie zaprojektowane zostało z dbałością  o każdy szczegół – widnieją na nich młode osoby, które pokazują, że jedzenie to też zabawa. Dodatkowo produkty zostały zaopatrzone w czytelne piktogramy informujące konsumentów  o tym, że nie zawierają one substancji konserwujących, wzmacniaczy smaku czy sztucznych barwników. Dodatkową zaletą marki jest to, że można je znaleźć w sklepach Lidl 
w jednej lokalizacji, co znacznie ułatwia i przyspiesza robienie zakupów. To kolejna marka własna Lidla - firma obecnie ma w portfolio ponad 100 własnych brandów.

Dla osób, którzy dbają o formę Lidl przygotował ofertę śniadaniową gotową do spożycia „Pomysł na każdy dzień”, która urozmaici codzienną dietę. Natomiast dla osób, które lubią domowe posiłki sieć proponuje produkty "A na obiad..", które oszczędzą czas potrzebny  na przygotowywanie posiłków i pozwolą w pełni cieszyć się wspólnymi chwilami w gronie najbliższych. 

Życie w biegu i praca do późnych godzin skutkuje często brakiem czasu na przygotowanie codziennych posiłków. W ofercie nowej marki Lidla znalazły się produkty z kategorii „to-go” przeznaczone na śniadanie bądź przekąskę w pracy czy szkole. Śniadaniowy asortyment marki „Pomysł na każdy dzień” oprócz świeżego smaku cechuje różnorodność, dzięki czemu produkty urozmaicą poranne posiłki i pomogą utrzymać lekką dietę każdego dnia.

Obok produktów śniadaniowych, w ramach konceptu „Pomysł na każdy dzień” znalazła się też linia artykułów idealnych na obiad bądź lunch. Wśród nich dostępne są m.in.: zupy warzywne premium w kilku wariantach do wyboru. Zupy te przygotowywane są tylko z sezonowych warzyw, pochodzących od zaufanych dostawców. Nie zawierają one żadnych konserwantów czy regulatorów kwasowości. W asortymencie "Pomysł na każdy dzień" znalazła się linia produktów "A na obiad..", wśród których są:, pierogi w różnych smakach, w tym ruskie i z mięsem czy naleśniki. Dla miłośników włoskich smaków Lidl proponuje pizzę na klasycznym cieście w wersji z szynką i pieczarkami czy makarony w sosach – paprykowo-śmietanowym i szpinakowo-śmietanowym. Produkty te można odgrzać szybko i wygodnie w mikrofalówce bądź piekarniku. 

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10.000 sklepów tej marki, a w Polsce 620. 


 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.