18.09.2017/15:48

Lidl wprowadza nowy koncept sklepu, to placówka typu Deli z kawiarnią, naszpikowana zielonymi technologiami

Na przełomie 2018 i 2019 roku w szwedzkim miasteczku Sigtuna wystartuje nowy koncept sklepu marki Lidl. Placówka w koncepcie Deli z rozbudowaną kawiarnią będzie charakteryzowała się prawdziwie zielonymi technologiami.

Lokalizacja nie jest przypadkowa. Sigtuna to historyczne miasto w sercu Szwecji dziś chętnie odwiedzane przez turystów. Sklep Lidla ma trafić m.in. do turystów.

Pawilon zostanie wykonany w dbałości o środowisko naturalne. Będzie certyfikowany w systemie BREEAM na wysokim poziomie. Jego unikalną cechą będzie zielony dach oraz zastosowanie systemów ograniczających negatywny wpływ budynku na środowisko. Lidl chce wyróżnić się architekturą. Projekt obiektu powstał w pracowni Link Arkitektur.

Oprócz tradycyjnej powierzchni sprzedażowej, Lidl uruchomi w budynku kawiarnię. Sklep stanie się więc centrum spotkań. To efekt konsultacji społecznych oraz współpracy z lokalną branżą hotelarską.

- Nowa koncepcja sklepu Lidl oznacza zupełnie nowe wrażenia zarówno dla klientów, jak i dla pracowników. Duże przeszklenia zwiększają dostęp naturalnego światła dziennego, a wysoki sufit zwiększa wrażenie przestronności i funkcjonalności - skomentował Johan Augustsson, dyrektor ds. nieruchomości w Lidl Sweden.

Lidl nie zdradza, czy podobne sklepy będą uruchamiane w kolejnych lokalizacjach.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • DrHouse 19.09.2017

    Będzie to pewnie ciekawostka podobna do sklepu przyszłości w Poznaniu.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.