15.03.2021/14:03

Lidl zaskoczony akcją billboardową. Określa ją mianem czynu nieuczciwej konkurencji [TYLKO U NAS]

Lidl zareagował na opisaną przez portal wiadomoscihandlowe.pl sprawę tajemniczych billboardów, które pojawiły się przy ulicach Warszawy i krytykowały zakupy w dyskontowej sieci. Firma zapewnia, że podjęła już kroki w tej sprawie.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

10 komentarzy

  • "wolność moja kochana" 19.06.2021

    Unikam Lidla bo go nie lubię. Z powodu złej atmosfery jak w "Mordorze" i kombinacji z pochodzeniem towarów, debilnych zacinających się kas automatycznych w symbiozie ze znikającymi pracownikami odblokowującymi wzmiankowane a najbardziej z powodu "pułapki parkingowej"
    czasami tylko czasu brak

  • Rico 17.03.2021

    Zebyscie sie nie pokakali w gacie wszyscy z tymi maseczkami durnie jedne .
    Niedlugo wam kaza majty na leb zalozyc i tez to zrobicie.

  • Nindża 16.03.2021

    Bardzo ciekawa reklama, podoba się! Tak trzymać!

  • Rakieta 16.03.2021

    W Polsce to tylko są nastawieni na robienie kasy małym kosztem w Niemczech sanepid za to od razu by zamkną sklep i do tego wysokie kary w Polsce to nic nikogo nie obchodzi

  • Klient 16.03.2021

    Lidl tak dba o czystość w swoich sklepach jak TVP mówi prawdę

  • Stef 15.03.2021

    Głupi naród plebsu, po komentarzach widać zidiocenie grupą A

  • hesta 15.03.2021

    W Niemczech przed Lidlami stoja butle i spryskiwacze z plynem dezynfekujacym. Niemieccy klienci moga porzadnie wydezynfekowac rece , wozek zarowno gdy wchodza i jak i gdy wychodza. W Polsce podajnik PO wejsciu wydaje ledwie malenka krople plynu, co nie pozwala wydezynfekowac nawet polowy jednej dloni. Przy wyjsciu nie ma nic.

  • hesta 15.03.2021

    Lidl powiesil w Polsce na drzwiach sklepow kartki z liczba klientow. I co mam samodzielnie policzyc czy wewnatrz dyskontu jest 68 czy 98 kllientow???! To jakas kpina.

  • Ewan 15.03.2021

    U nas w Gdańsku nie ma takich problemów w sklepach Lidla .Wszyscy klienci noszą maseczki jak również pracownicy.Nikt się nie pcha więc bez przesady .Lubię robić tam zakupy .

  • Mariola 15.03.2021

    Lidl pisze że robiąc u nich zakupy zapewnia standardy bezpieczeństwa co nie jest prawda, sporo ludzi robi zakupy bez maseczek,obsługa nie ma lub nosi na brodzie,odległości do kas są niezachowane między klientami.Tak więc gdzue te standardy bezpieczenstwa-kłamstwo.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także