06.03.2021/15:26

Mądra Babcia pomoże marketom Jysk zaistnieć w świadomości klientów 50+

Markety meblowe Jysk stawiają na tzw. silver influencing. Polskie przedstawicielstwo spółki chce inspirować klientów 50+ za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Sieć Jysk Polska nawiązała współpracę z influencerką Beatą Borucką, znaną w internecie jako Mądra Babcia, która w mediach społecznościowych prowadzi dedykowane serwisy informacyjne, głównie telewizji internetowej dla odbiorców powyżej 50 roku życia.

Jysk zauważa, że coraz więcej osób w wieku 50+ korzysta z serwisów online i uczestniczy aktywnie w serwisach społecznościowych. Dlatego dzielenie się wiedzą i inspirowanie tej grupy odbiorców w kanałach online przybiera nowy wymiar.

Sylwia Filimon, kierownik komunikacji i PR w Jysk Polska mówi, że sieć handlowa chce wspierać klientów i pokazywać najlepsze rozwiązania dla domu z perspektywy potrzeb. - Tym razem odwołujemy się do komfortowego i zdrowego snu. Po 50 roku życia regeneracja, odpoczynek stają się niezwykle ważne dla codziennego funkcjonowania. Wspólnie z Mądrą Babcią chcemy pokazać na co zwracać uwagę przy tworzeniu miejsca do odpoczynku, jak dobrać najlepsze dla siebie produkty w tym zakresie, jak: materac, topmaterac, czy kołdry i poduszki. Mamy nadzieję, że prowadzona wspólnie akcja komunikacyjna pozwoli klientom na bardziej świadome zakupy i wpłynie na poprawę komfortu ich snu – dodaje.

Jysk zaplanował cykl odcinków w kanale Silver TV, prowadzonym przez Mądrą Babcię. Sieć marketów udostępniła swoje salony i zaangażowała pracowników, którzy służą radą jako eksperci.

- Jestem przekonana, że synergia marek i influencerów, oparta o rzetelny kontent to przyszłość komunikacji firm i odbiorców - mówi Beata Borucka, właścicielka i prowadząca telewizję internetową Silver TV.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także