30.01.2023 / 16:01
StoryEditor

Makro Polska przyglądało się q-commerce, ale postawiło na współpracę z InPostem w ramach InPost Fresh. Co zadecydowało? [TYLKO U NAS]

- Pierwotnie przyglądaliśmy się rynkowi q-commerce, w który pompowano wówczas duże fundusze. Doszliśmy jednak do wniosku, że ta usługa rozmija się z realną potrzebą klienta - mówi portalowi wiadomoschandlowe.pl Dominik Branny, prezes zarządu Makro Polska.

Nasz rozmówca wskazuje, jakie pytania zadawano sobie wówczas w Makro. "Jak często potrzebujemy czegoś w 15-30 minut? Gdzie w tym biznesie jest element powtarzalności i skal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.06.2025 / 08:35
StoryEditor
Orlen Paczka nawet w sobotę. Operator uruchamia nową usługę dla sklepów
Automat Orlen Paczka w Warszawie (fot Miłosz Poloch/PKN ORLEN)

Orlen uruchamia nową usługę dla sklepów internetowych. Od teraz paczki mogą być odbierane także w soboty i dostarczane do odbiorców już w poniedziałek.

Jak tłumaczy operator, sobotnie odbiory kurierskie to odpowiedź na rosnące oczekiwania klientów, którzy chcą otrzymywać zamówienia szybciej, niezależnie od dnia tygodnia. Nowa u...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.06.2025 / 09:50
StoryEditor
Strajk w belgijskim Lidlu. Zamknięte markety i zablokowane centra dystrybucji
Strajk w Lidlu w Belgii. Zamknięte markety i zablokowane centra dystrybucji (fot. Shutterstock)

Część supermarketów zamknięta. Zablokowanych pięć centrów dystrybucji. To efekt protestu pracowników w belgijskim oddziale Lidl. Jakie są żądania załogi sieci dyskontów?

Pracownicy Lidla w Belgii skarżą się na zbyt duże obciążenia

W belgijskim oddziale Lidla dosłownie wrze. Pracownicy sprzeciwiają się nadmiernemu obciążeniu pracą. Jak donoszą belgijskie media, załoga od dłuższego czasu ma skarżyć się na wzrost obciążenia obowiązkami, które „stało się nie do zniesienia”.

Pracownicy zwracają uwagę na nazbyt napięte harmonogramy pracy i wyśrubowane cele sprzedażowe. Obciążenie są dodatkowo potęgowane przez absencje i stosunkowo dużą rotację personelu.

Rozmowy zarządu Lidla ze związkowcami bez przełomu

Zarząd belgijskiego oddziału Lidla próbuje rozwiązać problem. Dlatego we wtorek 10 czerwca doszło do spotkania władz sieci handlowej z przedstawicielami związków zawodowych.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 76% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. czerwiec 2025 23:31