10.01.2023 / 12:06
StoryEditor

Makro Polska zapowiada "powrót do hurtowych korzeni". Sieć przebudowuje hale i inwestuje w marki własne

Na zdj. szyld Makro w Warszawie
Ponad 1 mld zł obrotu w sprzedaży marek własnych, otwarcie 100. sklepu Odido w nowym formacie, jak również przebudowa kolejnych trzech hal cash&carry - to osiągnięcia z 2022 r., którymi pochwaliło się Makro Polska.

- Bez wątpienia rok 2022 był pełen wyzwań dla każdego z nas - zaznacza Dominik Branny, prezes Makro Polska. - Zespół Makro Polska cały czas obserwował sytuację i był blisko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.09.2025 / 11:41
StoryEditor
System kaucyjny "kukułczym jajem" podrzuconym rządzącym? Przedsiębiorcy apelują do premiera o wstrzymanie wdrożenia
Koszt zakupu butelkomatów sięga nawet 100 tys. zł i jest nie do udźwignięcia dla wielu właścicieli sklepów, podkreśla Adam Abramowicz, prezes Rady Przedsiębiorców w apelu, którym domaga się od premiera wstrzymania wdrożenia systemu kaucyjnego (fot. Shutterstock)

Organizacja Pracodawców Rada Przedsiębiorców wystosowała pilny apel do premiera Donalda Tuska o rezygnację z uruchomienia systemu kaucyjnego albo przynajmniej opóźnienie jego wdrożenia. Według Adama Abramowicza, założyciela i prezesa tej organizacji, system w obecnej formie jest nieprzygotowany, szkodliwy dla gospodarki i konsumentów, a jego wprowadzenie pogłębi kryzys zaufania do państwa i doprowadzi do bankructwa małych sklepów.

Organizacja Pracodawców Rada Przedsiębiorców apeluje do Donalda Tuska o ponowne przeanalizowanie zasadności oraz terminu wdrożenia systemu kaucyjnego w Polsce (co ma nast...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.09.2025 / 10:49
StoryEditor
Kinguin i Iglotex kolaborują. Gamingowa pizza King’s Stories wchodzi na rynek
Kinguin poszerza ofertę o Pizzę

Marka Kinguin wspólnie z producentem żywności mrożonej firmą Iglotex oraz marką Proste Historie wprowadziła na rynek pierwszą mrożoną pizzę gamingową w Polsce. Nowa linia King’s Stories to nie tylko cztery unikalne smaki, ale także możliwość zdobycia atrakcyjnych nagród dla graczy.

Każde opakowanie pizzy King’s Stories zawiera kod doładowujący konto na Kinguin o wartości 5 zł. Zebrane kody sumują się, co oznacza, że im więcej pizz kupisz, tym większy bonus...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. wrzesień 2025 19:53