10.01.2023 / 12:06
StoryEditor

Makro Polska zapowiada "powrót do hurtowych korzeni". Sieć przebudowuje hale i inwestuje w marki własne

Na zdj. szyld Makro w Warszawie
Ponad 1 mld zł obrotu w sprzedaży marek własnych, otwarcie 100. sklepu Odido w nowym formacie, jak również przebudowa kolejnych trzech hal cash&carry - to osiągnięcia z 2022 r., którymi pochwaliło się Makro Polska.

- Bez wątpienia rok 2022 był pełen wyzwań dla każdego z nas - zaznacza Dominik Branny, prezes Makro Polska. - Zespół Makro Polska cały czas obserwował sytuację i był blisko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2024 / 13:51
StoryEditor
Grupa Inditex stawia na kasy samoobsługowe. Wiodący gracz w branży fashion wprowadza to rozwiązanie do kolejnej sieci
Nowy koncept salonów marki Bershka zakłada m.in. instalowanie w nich kas samoobsługowych (fot. Galeria Jurajska)
Firma Inditex, właściciel marek Zara, Pull & Bear, Massimo Dutti, Stradivarius, Oysho oraz Bershka ma nową koncepcję na placówki sygnowanych ostatnim z wymienionych brandów. Jak one wyglądają i jakie rozwiązania technologiczne zostały w nich zastosowane?

Działający w częstochowskiej Galerii Jurajskiej, salon marki Bershka diametralnie zmienił oblicze. Sklep ma teraz większą powierzchnię i funkcjonuje w oparciu o nowy koncept wiz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2024 / 14:53
StoryEditor
Biedronka zainteresowana przejęciem dużej zagranicznej sieci sklepów. Dyskonter może urosnąć o 1200 placówek
Według chorwackich mediów, Biedronka może przejąć sieć Studenac (Shutterstock)
Biedronka jest obecnie uważana za najbardziej prawdopodobnego nabywcę sieci Studenac – informuje chorwacki portal lidermedia.hr, który wcześniej doniósł, że wśród oferentów znalazły się również fundusze CVC Capital Partners (właściciel sieci Żabka) i Mid Europa Partners.

Właścicielem sieci Studenac jest fundusz Enterprise Investors, a szefem chorwackiej sieci handlowej Michał Seńczuk, polski manager. Jeśli informacje chorwackich dziennikarzy się...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. kwiecień 2024 05:16