18.09.2019/12:31

Marek Sypek inwestuje w firmę M4B produkującą wyposażenie dla sklepów

Marek Sypek, dyrektor zarządzający Stock Polska, a prywatnie inwestor, nabył udziały w spółce M4B, która specjalizuje się w technologiach dedykowanych branży handlowej, jest m.in. liderem rynku digital signage w Polsce.

Jarosław Leśniewski, prezes M4B poinformował, że Marek Sypek "został oficjalnie znaczącym akcjonariuszem firmy". Szef firmy Stock Polska w komentarzu dla portalu wiadomoscihandlowe.pl zasygnalizował, że jego zaangażowanie w spółkę jest czysto finansowe i nie będzie pełnił w niej żadnych funkcji. Co – jak podkreślił - nie przeszkodzi mu w ewentualnym wsparciu strategicznym zarządu, który już teraz świetnie radzi sobie z zarządzaniem i rozwojem.

Pytany o to, dlaczego zdecydował się na inwestycję w firmę M4B Marek Sypek powiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl, że nowoczesne technologie zawsze leżały w zasięgu jego prywatnych zainteresowań, a digital signage oraz self check-out stands dla detalu są na mocnej fali wzrostowej.

- Świetne zaplecze technologiczne oraz ludzkie połączone z interesującym i ciągle rozwijającym się portfolio klientów przekonało mnie do tej inwestycji – wyjaśnił nowy udziałowiec firmy M4B.

- W kontekście dynamicznego rozwoju oraz ambitnych planów spółki - doświadczenie Marka zarówno w zakresie operacyjnego zarządzania dużą organizacją jak również strategicznego planowania jest bezcenne - podsumował Jarosław Leśniewski, prezes M4B.

Historia firmy M4B sięga 2005 roku kiedy powstała M4B, jako firma technologiczna, specjalizująca się w projektowaniu rozwiązań mobilnych dla biznesu, w oparciu o technologie wiodących światowych dostawców (jak m.in. Microsoft, Java, Nokia, Symbian, Sybase, LG, Samsung).

W kolejnych latach działalności firma ukierunkowała swoje działania na rynek digital signage i obecnie jest liderem tej branży w Polsce. Władze firmy podkreślają, że „misją M4B S.A. jest skuteczne dotarcie z przekazem informacyjnym do odbiorcy.” I wskazują, że „dynamiczne nośniki multimedialne są w marketingu dużo efektywniejsze od tradycyjnych, statycznych materiałów.”

M4B S.A. tworzą eksperci z branży Digital Signage, technologii mobilnych i internetowych, telekomunikacji, bezpieczeństwa oraz projektowania, budowy i wdrażania informatycznych systemów wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.