06.06.2017/10:15

Marek Sypek, Stock Polska: Konsumpcja czystej wódki spada - wideo

Konsumpcja czystej wódki faktycznie spada. Coraz częściej pijemy alkohol w drinkach. Alkohole "twarde" coraz częściej są miksowane i jest to bezsprzecznie kierunek dla detalistów – przekonywał Marek Sypek, dyrektor zarządzający Stock Polska podczas 10. Kongresu Rynku FMCG.

– Coraz częściej pijemy alkohol w drinkach. Jednym z ciekawych rozwiązań, które będziemy bardzo mocno promować w tym roku, jest żołądkowa gorzka połączona z lemoniadą. Zawartość alkoholu jest tak naprawdę jednocyfrowa, możemy ją dostosować do swoich potrzeb i oczekiwań, jest to fajny, orzeźwiający drink  mówił Marek Sypek.

– Badania pokazują, że do temperatury otoczenia ok. 18-20 st. C. lepiej sprzedają się alkohole "twarde", między ok. 20-26 st. C. najlepiej sprzedaje się piwo, a później pijemy już głównie wodę.

– Alkohole "twarde" coraz częściej są miksowane i jest to bezsprzecznie kierunek także dla naszych detalistów i partnerów handlowych. W detalu posiadamy ponad 20 tys. lodówek, które zapewniają konsumentowi możliwość nabycia schłodzonej butelki – bo warto pamiętać, że w Polsce często kupujemy alkohol impulsowo, na potrzeby konkretnego wydarzenia czy imprezy towarzyskiej.

Zapraszamy do obejrzenia wideo.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.