25.03.2020/15:49

Mateusz Mazurek, sieć Kakadu: Nasze sklepy zdają egzamin w czasach koronawirusa

Jako największa sieć sklepów zoologicznych w Polsce, czuliśmy na sobie ciężar odpowiedzialności za natychmiastowe wprowadzenie procedur i wytycznych władz, mających na celu ochronę zdrowia naszych pracowników i klientów – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Mateusz Mazurek, head of operational support w sieci Kakadu.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Realista 31.03.2020

    To jakiś absurd, dlaczego te sklepy jeszcze są otwarte??? Chyba tylko po to żeby narażać zdrowie a może i życie pracowników sklepu i klientów???
    W tych sklepach są towary, które można kupić w supermarketach więc po co narażać zdrowie i życie ludzi??? Poza tym jest sprzedaż internetowa.
    ZAMKNĄĆ WSZYSTKIE SKLEPY STACJONARNE KAKADU!!!

  • Anonim 25.03.2020

    Wierutna bzdura. W sieci sklepów kakadu nie są sprzedawane żadne leki. Preparaty, które możemy tam kupić to co najwyżej suplementy diety. Nie ma tam też żadnych karm leczniczych i proszę nawet nie wspominać o Royal Canin. Z tej firmy można u Państwa dostać karmy ulepszone jednym suplementem, żeby producent mógł na opakowaniu napisać "specjalistyczna". Nie posiadacie Państwo karm stricte leczniczych. Zwykłe karmy dla zwierząt można kupić w każdym sklepie spożywczym a dla bardziej wybrednych przez Internet. Jeśli chodzi o preparaty na kleszcze i tym podobne to można je zakupić nawet w sklepach spożywczych albo u weterynarza często w dużo atrakcyjniejszych cenach. W żaden sposób nie odciażacie lekarzy weterynarii. Pracownik sklepu nie jest weterynarzem, nie posiada niezbędnej wiedzy do stawiania jakichkolwiek diagnoz i proponowania sposobów leczenia. Przykre jest to, że świadomie narażają Państwo zdrowie swoich klientów i pracowników. Absurd. Czas przejrzeć na oczy.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.