25.03.2020/15:49

Mateusz Mazurek, sieć Kakadu: Nasze sklepy zdają egzamin w czasach koronawirusa

Jako największa sieć sklepów zoologicznych w Polsce, czuliśmy na sobie ciężar odpowiedzialności za natychmiastowe wprowadzenie procedur i wytycznych władz, mających na celu ochronę zdrowia naszych pracowników i klientów – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Mateusz Mazurek, head of operational support w sieci Kakadu.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Realista 31.03.2020

    To jakiś absurd, dlaczego te sklepy jeszcze są otwarte??? Chyba tylko po to żeby narażać zdrowie a może i życie pracowników sklepu i klientów???
    W tych sklepach są towary, które można kupić w supermarketach więc po co narażać zdrowie i życie ludzi??? Poza tym jest sprzedaż internetowa.
    ZAMKNĄĆ WSZYSTKIE SKLEPY STACJONARNE KAKADU!!!

  • Anonim 25.03.2020

    Wierutna bzdura. W sieci sklepów kakadu nie są sprzedawane żadne leki. Preparaty, które możemy tam kupić to co najwyżej suplementy diety. Nie ma tam też żadnych karm leczniczych i proszę nawet nie wspominać o Royal Canin. Z tej firmy można u Państwa dostać karmy ulepszone jednym suplementem, żeby producent mógł na opakowaniu napisać "specjalistyczna". Nie posiadacie Państwo karm stricte leczniczych. Zwykłe karmy dla zwierząt można kupić w każdym sklepie spożywczym a dla bardziej wybrednych przez Internet. Jeśli chodzi o preparaty na kleszcze i tym podobne to można je zakupić nawet w sklepach spożywczych albo u weterynarza często w dużo atrakcyjniejszych cenach. W żaden sposób nie odciażacie lekarzy weterynarii. Pracownik sklepu nie jest weterynarzem, nie posiada niezbędnej wiedzy do stawiania jakichkolwiek diagnoz i proponowania sposobów leczenia. Przykre jest to, że świadomie narażają Państwo zdrowie swoich klientów i pracowników. Absurd. Czas przejrzeć na oczy.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.