07.02.2019/06:38

Maxima Grupė przyjmuje nową strategię rozwoju. Firma wyda 600 mln euro na inwestycje

Maxima Grupė, właściciel m.in. polskiej sieci Stokrotka, przyjęła nową strategię rozwoju do roku 2025. Jednym z podstawowych celów działalności ma być poprawa jakości obsługi klienta. Na inwestycje firma przeznaczy około 600 mln euro, ale spodziewa się, że dzięki nowym projektom zaoszczędzonych zostanie nawet 500 mln euro.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • zolo 13.02.2019

    Szukanie jeleni za najnizsza krajowa a sami piora kase trzeba najpierw docenic ludzi i dac wiecej zarobic bo wszyscy uciekna nawet ze stokrotki

  • M. 07.02.2019

    O to w sano mają dużo do zrobienia...

  • Sisi 06.02.2019

    "...... Integralną częścią kultury naszej organizacji jest szacunek do pracownika oraz docenianie jego zaangażowania i niezależności- mówi Dalius Misiūnas, prezes Maxima Grupė........." - hahahahahahahahahaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahah

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.