MERE – rosyjski dyskont ostry jak brzytwa [FELIETON]
Wskaźniki, wskaźniki i jeszcze raz wskaźniki. Mogę powtarzać to do znudzenia. Inwestycje handlowe muszą opierać się na wskaźnikach a nie na spekulacjach. Polski konsument jest inny niż w reszcie Europy. Na tym poległo Tesco, które próbowało kierować niektórymi kategoriami z Węgier, z Czech, a na końcu to Kapelanka 56 kierowała innymi krajami. Stawianie na jednym mianowniku kilku krajów jest błędem. Wydaje mi się, że Rosjanie właśnie tak zrobili.
Pozostało jeszcze 87% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
6 komentarzy
-
24.08.2020
Polacy się wzbogacili tak że do nas przyjeżdża się do pracy? Nie proszę pana to Ukraińcy zbiednieli po przewrocie państwowym.
-
17.08.2020
Bardzo irytujący jest styl tego "felietonu". Przypomina mieszankę motywacyjnego mówcy z ogniskową gawędą. Do tego takie "polskie" pouczanie Rosjan...
-
17.08.2020
byłem w tym sklepie - i pierwszy wniosek to bardzo mały asortyment, i to jest moim zdaniem ich największy problem. Na produkty takiej jakości, ale w tych cenach znajdą konsumentów.
-
15.08.2020
O co chodzi w tym “felietonie” ? Żadnej wartości dla czytelnika...
Dla redakcji (szczególnie Pana Łukasza, ktorego bardzo szanuję) do przemyślenia: dzieje się coś niedobrego...taki troche “pudelek” retail’owy...a lubilem zajrzeć i poczytac do tej pory. Tylko ostatnio pojawili się tzw “eksperci”. Temat do przemyślenia;-) -
15.08.2020
Mało wnikliwy ten komentarz. Zupełnie pomija pan wiele faktów i wskaźników właśnie. Już wstęp z Tesco w roli głównej pokazuje, czego Pan nie wie. Nie wróżę Mere sukcesów i nie sądzę, że będą próbowali wejść do pierwszej ligi retailu w Polsce. To raczej zapełnienie niszy i krok wprzód (a nie dwa w tył) w kierunku klientów biednych (może też patologicznych), z ubogich dzielnic, lub potrzebujących produktów "quantity over quality". Retail się nie tylko "premiumizuje" (co za słowo), ale też specjalizuje.
-
15.08.2020
Dla tych, kto ma daleko do Częstochowy - fotorelacja towarowa.
https://photos.app.goo.gl/FDrMeooJ99QHNy7D6
9