14.08.2020/19:28

MERE – rosyjski dyskont ostry jak brzytwa [FELIETON]

Wskaźniki, wskaźniki i jeszcze raz wskaźniki. Mogę powtarzać to do znudzenia. Inwestycje handlowe muszą opierać się na wskaźnikach a nie na spekulacjach. Polski konsument jest inny niż w reszcie Europy. Na tym poległo Tesco, które próbowało kierować niektórymi kategoriami z Węgier, z Czech, a na końcu to Kapelanka 56 kierowała innymi krajami. Stawianie na jednym mianowniku kilku krajów jest błędem. Wydaje mi się, że Rosjanie właśnie tak zrobili.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

6 komentarzy

  • najczęstszą wypłacaną pensją w kraju ok. 1765 zł na rękę 24.08.2020

    Polacy się wzbogacili tak że do nas przyjeżdża się do pracy? Nie proszę pana to Ukraińcy zbiednieli po przewrocie państwowym.

  • Igi 17.08.2020

    Bardzo irytujący jest styl tego "felietonu". Przypomina mieszankę motywacyjnego mówcy z ogniskową gawędą. Do tego takie "polskie" pouczanie Rosjan...

  • hmm 17.08.2020

    byłem w tym sklepie - i pierwszy wniosek to bardzo mały asortyment, i to jest moim zdaniem ich największy problem. Na produkty takiej jakości, ale w tych cenach znajdą konsumentów.

  • Jestemzbranży 15.08.2020

    O co chodzi w tym “felietonie” ? Żadnej wartości dla czytelnika...
    Dla redakcji (szczególnie Pana Łukasza, ktorego bardzo szanuję) do przemyślenia: dzieje się coś niedobrego...taki troche “pudelek” retail’owy...a lubilem zajrzeć i poczytac do tej pory. Tylko ostatnio pojawili się tzw “eksperci”. Temat do przemyślenia;-)

  • Amman 15.08.2020

    Mało wnikliwy ten komentarz. Zupełnie pomija pan wiele faktów i wskaźników właśnie. Już wstęp z Tesco w roli głównej pokazuje, czego Pan nie wie. Nie wróżę Mere sukcesów i nie sądzę, że będą próbowali wejść do pierwszej ligi retailu w Polsce. To raczej zapełnienie niszy i krok wprzód (a nie dwa w tył) w kierunku klientów biednych (może też patologicznych), z ubogich dzielnic, lub potrzebujących produktów "quantity over quality". Retail się nie tylko "premiumizuje" (co za słowo), ale też specjalizuje.

  • Rusofil 15.08.2020

    Dla tych, kto ma daleko do Częstochowy - fotorelacja towarowa.
    https://photos.app.goo.gl/FDrMeooJ99QHNy7D6

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także