13.09.2019/15:38

Metro uruchomiło marketplace w Niemczech. To pierwsza tego typu platforma hurtowego giganta

Metro Cash & Carry, niemiecka sieć samoobsługowych hurtowni dla przedsiębiorców wprowadza na rynek pierwszą internetową platformę B2B.

Na razie działa wyłącznie na niemieckiej domenie. Jej oferta jest skierowana do klientów działających w branży horeca (hotele, restauracje, catering).

Jak podaje serwis lebensmittelpraxis.de, oprócz produktów nieżywnościowych z własnego asortymentu, około 40 innych partnerów sprzedaje swoje towary za pośrednictwem tego dodatkowego kanału sprzedaży.

Obecnie można wybierać spośród ponad 20 tys. artykułów nieżywnościowych. Po realizacji pilotażu nastąpi stopniowe wdrożenie platformy w innych krajach europejskich.

Za rozwój i obsługę platformy B2B odpowiada spółka Metro Markets, która została założona latem 2018 rok. Jest to spółka w 100% zależna od Metro.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.