19.11.2018/13:28

Miejsce i warunki mieszkaniowe determinują to, jak Polacy kupują w sklepach? [WYWIAD IKEA]

Pamiętam jak Ikea informowała, że wprowadza do sprzedaży panele słoneczne, ludzie pukali się w głowę "Co jeszcze wymyślą? Po co to komu"?

To wszystko łączy się z nasz wizją "Lepsze życie w domu dla wielu ludzi". Chcemy być bardziej przyjaźni dla planety, a umożliwiając naszym klientom bardziej zrównoważone życie w domu, możemy działać na większą skalę. Przykładem produktu wspierającego to podejście jest front kuchenny Kungsbacka, który jest wykonany z materiałów pochodzących z recyklingu – drewna i butelek PET. To są rzeczy, które robimy i które razem z nami robią nasi klienci.

Ikea ma w zanadrzu także inne innowacje, np. chce promować uprawy w przydomowych ogródkach hydroponicznych?

To prawda, posiadamy w naszym asortymencie zestawy do domowej uprawy roślin. W ten sposób wychodowane świeże zioła i warzywa można bezpośrednio wykorzystywać do gotowania w swojej kuchni. Ludzie mieszkając w miastach, chcą mieć kontakt z naturą. Umożliwiają to nasze małe ogródki do uprawy hydroponicznej roślin. Nad ciekawym projektem pracuje obecnie Space10, czyli współpracujące z Ikea laboratorium innowacji. Jego celem jest stawianie w miastach lub biurach urządzeń, które umożliwiają społeczeństwu bycie samowystarczalnym w kwestii hodowli roślin bez użycia pestycydów i z ograniczeniem eksploatacji zasobów naturalnych. Ten projekt jest na etapie prac koncepcyjnych i testowania w wybranych lokalizacjach.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.