12.04.2021/19:02

Mniej niż co piąty Polak kupuje alkohol marki własnej. Najmniejsze zaufanie mają do nich klienci 50+

Zaledwie 18 proc. ankietowanych Polaków kupuje alkohol pod marką własną. Wyniki badania, przeprowadzonego przez PMR w grudniu 2020 r. na reprezentatywnej próbie, są zróżnicowane ze względu na płeć i wiek. Starsi konsumenci stronią od trunków private label.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także