09.01.2018/08:07

Mondelez rzuca wyzwanie Wrigley na rynku gum do żucia

Należący do firmy Mars Wrigley posiada aż 90 proc. polskiego rynku gum. Niedługo może się to zmienić. Wyzwanie gigantowi rzuci inny potentat w branży - Mondelez - pisze Puls Biznesu.

Mondelez w tym momencie nie zdradza szczegółów ekspansji. Wiadomo jedynie, że od 2 stycznia na półkach pojawiły się gumy pod marką Halls. 

Tą decyzją Mondelez chce rzucić wyzwanie Marsowi. W tym momencie rynek gum w Polsce wart jest 580 mln złotych. Około 90 proc. należy do grupy Mars. 

Jak pisze Puls Biznesu, plany wejścia w ten segment ma także inny, wielki gracz. Nieoficjalne informacje mówią o Lotte Wedel. Jak tłumaczą w rozmowie z dziennikiem przedstawiciele firmy, prowadzone są analizy rynku, ale żadna decyzja nie została podjęta.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.