03.04.2017 / 14:55
StoryEditor

Na polskim rynku powstaną nowe koncepty i formaty handlowe

Zdaniem ekspertów dynamiczne zmiany zachodzące na rynku detalicznym w Polsce doprowadzą do powstania nowych konceptów handlowych, hybryd łączących różne koncepty i technologie, lepiej dostosowania do nowej cyfrowej rzeczywistości. - To jest fakt i nie podlega on dyskusji – mówi Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający firmy Nielsen na Polskę.

- Ewolucja handlu jest procesem, który trwa i który aktywnie wykorzystuje wiedzę o konsumencie oraz możliwości, jakie daje technologia. Wszystko po to, aby się rozwijać, nadąży...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.04.2024 / 14:21
StoryEditor
Kluczowe trendy w europejskim detalu spożywczym. Jakie czynniki będą kształtować rynek w 2024 r. i latach następnych?
Jak sprawić, by praca w handlu była atrakcyjna? (fot. Shutterstock)
Najnowszy raport firm McKinsey & Company oraz EuroCommerce, The State of Grocery Retail, Europe, 2024, wskazuje osiem głównych trendów, które będą kształtować europejski detal spożywczy w najbliższej przyszłości. Jakie najważniejsze zjawiska będą obserwowane na tym rynku w 2024 r. i następnych latach?

Presja na koszty i marże

Rentowność sklepów spożywczych spadła w 2023 r., a presja nie odejdzie w 2024 roku. Marże spadły zarówno w przypadku sprzedawców detalicznych żywności...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2024 / 15:29
StoryEditor
Barbora przyczyniła się do milionowych strat. Biznes e-grocery Grupy Maxima nadal nierentowny
Barbora.pl zakończyła działalność w Polsce w marcu 2024 roku (fot. Barbora)
Liczba zamówień realizowanych przez sklep internetowy Barbora nie zmieniła się istotnie w latach 2022-2023. To prawdopodobnie niski ich progres zmotywował litewską Grupę Maxima do częściowego wycofania się z biznesu e-commerce w Polsce. Spółka ujawniła, ile zamówień dostarczyła Barbora w 2023 roku.

Barbora przestała świadczyć usługi w Polsce w marcu 2024 roku. Viktoras Juozapaitis, dyrektor firmy UAB Radas z Grupy Maxima nadzorującej spółkę Barbora Polska stwierdził, że te...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. kwiecień 2024 02:09