07.09.2020/14:40

Janusz Stroka, prezes Netto Polska: Pokonaliśmy długą drogę i osiągnęliśmy mocną pozycję

Sieć handlowa Netto obchodzi jubileusz 25-lecia obecności na polskim rynku. Z tej okazji, w poniedziałek, 7 września, rusza Wielka Urodzinowa Loteria. Łączna pula nagród wynosi 175 tysięcy.

We wrześniu 2020 roku mija 25 lat odkąd w Polsce pojawił się pierwszy sklep Netto. Obecnie sieć handlowa ma blisko 400 placówek i zapowiada dalszą ekspansję na naszym rynku. Detalista dyskonuje jubileusz, organizując dla klientów Wielką Loterię Urodzinową z pulą 175 tys. nagród.

– Jubileusz 25-lecia Netto w Polsce to dla nas wielkie święto, w tym czasie pokonaliśmy długą drogę i osiągnęliśmy mocną pozycję na polskim rynku handlu detalicznego – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – To był czas wielkich zmian w handlu, a tym samym ogromnych wyzwań dla naszej sieci. Jesteśmy dumni z tego, że zdobyliśmy zaufanie licznego grona klientów, także tych najbardziej wymagających, którzy oczekują przyjemnej atmosfery oraz komfortowej przestrzeni do robienia zakupów. Od dwóch lat wdrażamy nasz flagowy model sklepów Netto 3.0. Nasza mocna pozycja na rynku to efekt ciężkiej pracy całego zespołu Netto i ogromnego zaangażowania wszystkich pracowników naszej firmy, za to im dziękuję w tak wyjątkowym dla nas roku – dodaje Janusz Stroka.

Netto przygotowało dla klientów loterię, w ramach której każde wydane 50 zł – z wyłączeniem alkoholu, wyrobów tytoniowych, produktów początkowego żywienia niemowląt, produktów leczniczych, doładowania telefonu – jest premiowane jedną zdrapką. Klient, który odsłoni okienko informujące o wygranej, będzie mógł odebrać swój prezent przy kasie. Każdy sklep nagrodzi codziennie 25 zwycięzców.

Dodatkowo, każda zdrapka zawiera unikalny kod, pozwalający na udział w losowaniu nagród głównych. – 25-letnia obecność Netto w Polsce to także zasługa naszych klientów, dlatego tegoroczny jubileusz i urodziny świętujemy wspólnie z nimi i to w najlepszy z możliwych sposób. Z tej okazji przygotowaliśmy wyjątkową loterię, która dostarczy im dużo radości oraz pozwoli zdobyć atrakcyjne nagrody. Dla nas to również wielka radość, kiedy możemy w tak pozytywny sposób zaskakiwać naszych klientów. Tym sposobem chcemy wyrazić swoją wdzięczność za zaufanie, którym obdarzają Netto każdego dnia – podkreśla Janusz Stroka.

Netto to wywodząca się z Danii sieć handlowa, należąca do Salling Group. Pierwszy sklep Netto w Polsce powstał w 1995 roku w Szczecinie. Placówka od początku cieszyła się dużym zainteresowaniem – format dyskontowy stanowił w tym czasie nowość nie tylko w danym regionie, ale i na całym polskim rynku. Dzięki pojawieniu się sklepów Netto, klienci mogli nabyć towary dobrej jakości w niskich cenach. Obecnie, po 25-latach od rozpoczęcia działalności w Polsce, Netto posiada blisko 400 sklepów oraz trzy magazyny dystrybucyjne, dzięki czemu zajmuje trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Od dwóch lat dyskonter realizuje swoją strategię rozwoju, wykorzystując nowoczesny koncept Netto 3.0. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także