Netto reaguje na pojawienie się koronawirusa w Polsce. Sieć wdraża procedury dla klientów i pracowników
W trosce o bezpieczeństwo i komfort zarówno klientów, jak i pracowników sieć handlowa Netto podejmuje kroki dotyczące obecnej nadzwyczajnej sytuacji, związanej z zagrożeniem koronawirusem. W tym celu sieć wdrożyła szereg działań, skierowanych do pracowników, dostawców, a także klientów.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
2 komentarze
-
16.10.2020
Czy Netto poinformowało, że dyrektor generalny ma koronawirusa? Proszę sprawdzić.
-
04.03.2020
Obudzili się. Nie powinno nigdy nic takiego jak `premia frekwencyjna` istnieć. Jak ktoś bardzo leci "w kulki" z obecnością w pracy zawsze można go zwolnić. Choroba nigdy nie powinna być tego powodem.
Czekamy na Biedronkę.
9