04.03.2020/10:52

Netto reaguje na pojawienie się koronawirusa w Polsce. Sieć wdraża procedury dla klientów i pracowników

W trosce o bezpieczeństwo i komfort zarówno klientów, jak i pracowników sieć handlowa Netto podejmuje kroki dotyczące obecnej nadzwyczajnej sytuacji, związanej z zagrożeniem koronawirusem. W tym celu sieć wdrożyła szereg działań, skierowanych do pracowników, dostawców, a także klientów.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Pracownik 16.10.2020

    Czy Netto poinformowało, że dyrektor generalny ma koronawirusa? Proszę sprawdzić.

  • marc 04.03.2020

    Obudzili się. Nie powinno nigdy nic takiego jak `premia frekwencyjna` istnieć. Jak ktoś bardzo leci "w kulki" z obecnością w pracy zawsze można go zwolnić. Choroba nigdy nie powinna być tego powodem.
    Czekamy na Biedronkę.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.