04.03.2020/10:52

Netto reaguje na pojawienie się koronawirusa w Polsce. Sieć wdraża procedury dla klientów i pracowników

W trosce o bezpieczeństwo i komfort zarówno klientów, jak i pracowników sieć handlowa Netto podejmuje kroki dotyczące obecnej nadzwyczajnej sytuacji, związanej z zagrożeniem koronawirusem. W tym celu sieć wdrożyła szereg działań, skierowanych do pracowników, dostawców, a także klientów.

Sieć handlowa Netto podjęła szereg działań zapobiegawczych oraz informacyjnych skierowanych do klientów, pracowników oraz dostawców. W związku z tym wszyscy pracownicy sieci handlowej otrzymali pakiet informacji z zaleceniami, mającymi na celu zminimalizowanie możliwości zarażenia się koronawirusem oraz instrukcje postępowania w przypadku ewentualnego kontaktu z osobami zainfekowanymi. Jako sieć handlowa, dbająca o najlepsze zaspokojenie potrzeb zakupowych klientów, Netto pozostaje w stałym kontakcie z dostawcami. W ten sposób chce zagwarantować swoim klientom komfort i zabezpieczyć jak najlepszy dostęp do najpotrzebniejszych produktów w okresie wzmożonego zapotrzebowania na nie.

- Mamy świadomość, że obecna sytuacja związana z zagrożeniem koronawirusem może budzić wiele obaw – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Dlatego w trosce o bezpieczeństwo naszych klientów oraz pracowników podjęliśmy decyzje zapobiegawcze, które mamy nadzieję wpłyną na bezpieczeństwo pracy oraz zakupów w naszej sieci.

W związku z obecną sytuacją sieć podjęła decyzję, że w najbliższym czasie każda nieobecność pracownika spowodowana chorobą i potwierdzona zwolnieniem lekarskim nie będzie miała wpływu na wysokość uznaniowej premii frekwencyjnej.

Sieć Netto działa w Polsce od 25 lat. Firma ma już blisko 400 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Pracownik 16.10.2020

    Czy Netto poinformowało, że dyrektor generalny ma koronawirusa? Proszę sprawdzić.

  • marc 04.03.2020

    Obudzili się. Nie powinno nigdy nic takiego jak `premia frekwencyjna` istnieć. Jak ktoś bardzo leci "w kulki" z obecnością w pracy zawsze można go zwolnić. Choroba nigdy nie powinna być tego powodem.
    Czekamy na Biedronkę.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.