21.02.2016/00:45

Netto stawia na kulinaria i gotowanie

Sieć Netto została partnerem programu MasterChef Junior. Dzięki udział w tym przedsięwzięciu Netto chce wpisać się w popularny obecnie trend kulinarny i chce, aby oferta produktowa mocniej kojarzyła się klientom z gotowaniem.

Netto jest kolejną siecią po Lidlu, Tesco, czy Biedronce, która chce zwiększyć sprzedaż dzięki inspiracji i edukacji kulinarnej polskich klientów. Trend związany z rosnącą popularnością gotowania daje szansę sieciom na zwiększenie sprzedaży nowych - często wysokomarżowych - produktów, a także pozwala zachęcić do zakupów towarów pod marką własną sieci handlowej. Można się spodziewać, że wkrótce w Netto pojawi się więcej akcji tematycznych związanych np. z produktami kuchni świata.

Pierwszy odcinek kulinarnego show MasterChef Junior z udziałem dzieci będzie można obejrzeć 21 lutego, o godzinie 20 na antenie stacji TVN. Jak informują przedstawiciele sieci zadaniem młodych uczestników będzie „udowodnienie, że przy kuchennym blacie nie liczy się wiek, ale odwaga i wyobraźnia.”

Netto wyposaży spiżarnię programu i będzie dostawcą produktów spożywczych we wszystkich konkurencjach kulinarnych. Firma zaopatrzy uczestników programu w warzywa, owoce oraz produkty marek własnych, takich jak m.in. Miletto (nabiał), Firenze (makarony), Ollineo (oleje), La Campagna (kapary, oliwki) oraz Premieur (artykuły premium). Sieć będzie także partnerem książki z przepisami uczestników programu MasterChef Junior.

Według przedstawicieli Netto „wzrost zainteresowania kuchnią i gotowaniem oraz świadomym wyborem produktów prowadzi do zdrowego odżywiania; nie wspominając o wspólnym rodzinnym gotowaniu, które spaja rodziny i tworzy poczucie jedności.”

W polskiej edycji MasterChef Junior biorą udział dzieci w wieku 8 – 13 lat. Młodzi zapaleńcy szlifują swoje kulinarne talenty pod okiem Michela Morana, Anny Starmach i Mateusza Gesslera. Dotąd program doczekał się edycji w 19 krajach świata, m.in. w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Australii, Brazylii, Francji czy Hiszpanii.



Clipboard01

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.