19.06.2020/13:40

Netto zagrało va banque. To jedna z największych transakcji ostatniej dekady w handlu spożywczym

Wchłonięcie biznesu Tesco przez sieć Netto i pełna integracja obu podmiotów będzie jednym z najtrudniejszych zadań, jakie postawił sobie w ostatniej dekadzie ktokolwiek obecny w handlu w Polsce. To zarazem największa transakcja na rynku od wielu lat.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • ooO 19.06.2020

    "Zarówno Eko, jak i Mila, przeszły w kolejnych latach rebranding na Delikatesy Centrum (za wyjątkiem pojedynczych lokalizacji, w których zdecydowano się na inne szyldy, takie jak np. Lewiatan)." - bzdury, rebranding Mili nawet się nie zaczął

  • amigo 18.06.2020

    900 baniek może mało ale zależy jak się patrzy na to. Jak trafił się klient co chciał wziąć całość to trzeba cenę opuścić niż potem bujać się z pojedyńczymi sztukami na rynku. Na pewno koronowirus miał swój udział w tym wszystkim. Jeszcze poczekamy zobaczymy czy netto zrobiło dobry interes.

  • Piotrq 18.06.2020

    Trochę mało 900 baniek za 300 sklepów, i jeden magazyn, drugi jest w leasing panatoni, widocznie spółka Tesco Polska jest po uszy w długach.

  • Antek 18.06.2020

    ww. przejęcie to tak naprawdę rozwalenie jakiejś formy duopolu w postaci Lidla i Biedy.
    Dzięki pojawieniu się Netto z taką skalą przynajmniej Lidl będzie musiał ciągle trzymać wysoki poziom jeżeli chodzi o promocje i jakość co tylko będzie korzystne dla klientów.
    Oby i Aldi dostał pozytywnego kopa i przyśpieszył swój rozwój.

  • Antek 18.06.2020

    ww. przejęcie to tak naprawdę rozwalenie jakiejś formy duopolu w postaci Lidla i Biedy.
    Dzięki pojawieniu się Netto z taką skalą przynajmniej Lidl będzie musiał ciągle trzymać wysoki poziom jeżeli chodzi o promocje i jakość co tylko będzie korzystne dla klientów.
    Oby i Aldi dostał pozytywnego kopa i przyśpieszył swój rozwój.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.