18.08.2014/12:03

Neutral – nowa marka Unilevera

W portfolio firmy Unilever Polska pojawiła się nowa marka – Neutral. Są to zarówno kosmetyki do mycia i pielęgnacji ciała i włosów, jak i detergenty do prania i płukania. Preparaty mają ugruntowaną pozycję w Skandynawii, u nas są już dostępne w sieci Rossmann. Ich formuły zostały pomyślane tak, aby minimalizować reakcje alergiczne. Kosmetyki są wolne od parabenów, barwników i kompozycji zapachowych. Z kolei proszki, płyny do prania i płukania nie zawierają odbarwników, związków wybielających i substancji zapachowych. Ich jakość i bezpieczeństwo stosowania poparte są certyfikatem duńskiego Stowarzyszenia Alergii i Astmy oraz Nordic Ecolabelling – skandynawskiej organizacji ekocertyfikujacej. O produktach opowiedziała Agnieszka Poręba, brand manager marki Neutral. Dr Bartosz Pawlicki, dermatolog – w rozmowie z Odetą Moro, prowadzącą konferencję – przybliżył problemy skóry nadwrażliwej i skłonnej do alergii, wskazując, jak ważny w takich przypadkach jest wybór właściwych kosmetyków i detergentów. Premiera marki Neutral odbyła się 10 lipca w warszawskiej restauracji Qchnia Artystyczna. 

(AZ)

Wiadomości Handlowe, Nr 8 (137) Sierpień 2014

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.