01.08.2020/12:08

Lidl: Jesteśmy tańsi od Biedronki, Mere ma inne artykuły

Lidl udowadnia, że jego oferta jest tańsza niż konkurencji. Po publikacji serwisu gazeta.pl porównującej ceny w trzech dyskontach, gdzie niemiecka sieć sklepów wypadła najdrożej, otrzymaliśmy wyliczenia, z których wynika, że oferta Lidla jest tańsza niż Biedronki, a z siecią Mere dyskonter nie chce się porównywać.

„W odpowiedzi na publikację artykułu z dnia 31.07 na temat porównania cen, na przykładzie 10 wybranych produktów w Lidlu, Biedronce oraz Mere pragniemy zaznaczyć, że metodologia badań budzi poważne wątpliwości. W celu rzetelnego porównania cen, należy wybrać ten sam typ produktu, o tej samej gramaturze i jakości. Natomiast nie istnieją takie odpowiedniki w ofercie sklepu Mere, a artykuły znacząco różnią się od siebie” – zaznaczył niemiecki dyskont.

Aleksandra Robaszkiewicz, rzeczniczka prasowa Lidla stwierdziła, że: produkty o podobnej gramaturze i jakości, które należałoby wymienić, aby przedstawić zestawienie w rzetelny sposób w porównaniu do oferty sieci Biedronka to:
Proszek: Formil, proszek do prania uniwersalny 11,99 zł/2,1 kg 
Kawa: Bellarom Kawa rozp. granulat, 100% Robusta 11,99 zł/200 g 
Herbata: Lord Nelson, Herbata czarna 75 szt. 5,49 zł/150 g 
Napój: Freeway, Cola, napój gazowany 2,15 zł/2 I

porównanie cen według Lidla, (mat. Lidla)

 

Propozycje cen Lidla, (mat. Lidla)

Według rzeczniczki sieci po uwzględnieniu tych zmian, wartość koszyka dla Lidl wyniesie 117,90 zł (w przypadku pozostałych sieci – dla Biedronki 123,14 zł, dla Mere 64,96 zł). - Natomiast oferta Mere wciąż różni się na tyle, że porównanie nie jest rzetelne i nie wskazuje na jakiekolwiek tendencje cenowe – tłumaczy Robaszkiewicz. 
 

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • enn 03.08.2020

    niemiecki bełkot

  • Wysoka klasa 02.08.2020

    Rzeczowo odniesienie się LIDL do sprawy. Pokazuje ich klasę, zresztą mam bardzo doświadczenia z tą firmą. Odpowiedź merytoryczna, prawdziwa firma, która podejmuje się racjonalizmu, podziwiam. Wysoka klasa!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także