27.07.2015/11:51

Nowe nośniki reklamowe w hipermarketach Carrefour

in-Store Media, międzynarodowa agencja zajmująca się shopper marketingiem, wprowadziła w Polsce nowe nośniki reklamowe.

Pierwszy z nośników, Floor Media XXL, to naklejki podłogowe, które mają do 6 m długości i 2 m szerokości. Floor Media XXL nie tylko budują świadomość marki u konsumentów, ale również wpływają na ich zachowania zakupowe. Duża powierzchnia naklejek daje możliwość zastosowania różnych kreacji graficznych. Drugi nowo wprowadzony do oferty produkt, Arch Media, to bramy ustawiane w alejach sklepowych witające klientów hipermarketu wchodzących do działu. Te nośniki pozwalają na doskonałą ekspozycję reklamy, a dzięki szerokiej gamie grafik, które można na nich umieścić, nigdy nie pozostają niezauważone. Bramy mierzą ponad 2,8 m wysokości oraz 1,8-3,2 m szerokości.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.