18.01.2019/15:22

O!Shop stanie się marką równorzędną z Żabką i Lidlem

Na temat wpływu ograniczenia handlu w niedziele na zachowania zakupowe polskich konsumentów, ich lojalność i rynek detaliczny portal wiadomoscihandlowe.pl rozmawia z Bartłomiejem Górznym, Head Of Business Poland - Ukraine - Baltics w firmie TCC.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Tadeusz28 21.01.2019

    Artykuł wygląda na sponsorowany przez nomenklaturę pisowską z Orlenu. Dlaczego ludzie mają się przyzwyczajać do czegoś co jest niedobre ? Przecież można zagłosować w wyborach tak, że pis nie będzie rządził. Dzięki temu będzie można przywrócić normalne rządy i prawo i sprawiedliwość w Polsce oraz trójpodział władzy. A chciałem przypomnieć, że w całej Europie poza Niemcami i Austrią handluje się w niedzielę. A Niemcy nie są przecież chyba przykładem do naśladowania dla Pisu - ale ta partia znana jest z hipokryzji i zakłamania.

  • kolko 18.01.2019

    Ludzie rezygnują z niedzielnych zakupów, nawet w niedziele handlowe.

    Zaczynają cenić wolny, świąteczny dzień - dla rodziny - trzymać tak dalej

  • Łukasz 18.01.2019

    Orlen, niby polski koncern a posługuje się nie polskimi nazwami. Polacy swojego języka nie mają? Nie można wymyślić nazwy po Polsku tylko wszędzie wciskać angielski gniot? Żałosne to jest.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.