03.03.2020 / 14:14
StoryEditor

Carrefour z ambitnym planem rozwoju sieci sklepów convenience na 2020 r.

Franczyzowy sklep Carrefour Express (Carrefour Polska)
Carrefour kontynuuje dynamiczny rozwój sklepów w formacie convenience. Sieć rozpoczęła pierwszy miesiąc 2020 roku od uruchomienia w stolicy cztery sklepy franczyzowe jednego dnia. Łącznie od początku roku Carrefour otworzył 10 sklepów w formacie franczyzowym i planuje uruchomienie ok. 100 sklepów.

Sklepy convenience to obecnie najdynamiczniej rozwijający się format tradycyjny na polskim rynku. Klienci, którzy mają coraz mniej czasu, chcą zrobić szybkie zakupy i znaleźć pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2024 / 14:51
StoryEditor
EPP przejmuje zarządzanie portfelem centrów handlowych, w których kotwicą są hipermarkety Auchan. Czy ta zmiana tchnie w obiekty nowego ducha?
Centrum handlowe M1 w Markach, podobnie jak wszystkie obiekty pod tym szyldem, będzie od 1 maja br. zarządzane przez EPP (fot. materiały prasowe)
1 maja br. EPP przejmuje od Metro Properties Polska zarządzanie dziewięcioma centrami handlowymi M1 oraz trzema Power Parkami. Do EPP dołączy też część dotychczasowych pracowników Metro Properties, w tym lokalne zespoły zarządzające wspomnianymi obiektami. Wydaje się, że ta zmiana oznacza rewolucję nie tylko dla pracowników.

Spółka EPP zapowiada, że planuje rozwój wszystkich 12 obiektów handlowych, których zarządzanie będzie od 1 maja br. w jej kompetencjach. W tym celu zamierza przeprowadzić w nich...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.04.2024 / 08:55
StoryEditor
Tesco słabo radzi sobie w Europie Środkowej. Dużo lepiej wypada na rodzimym rynku
Sklep sieci Tesco (Shutterstock)
Tesco opublikowało swoje wstępne wyniki za rok finansowy 2023/24. Wynika z nich, że skorygowany zysk operacyjny w Czechach, Słowacji i na Węgrzech zmalał o 50 proc. pomimo sprzedaży LfL wyższej o 0,2 proc.

Detalista tłumaczy spadek skorygowanego zysku operacyjnego do 90 mln funtów niekorzystnymi czynnikami związanymi z inflacją kosztową i działaniami regulacyjnymi na Węgrz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. kwiecień 2024 22:26