15.03.2021/09:45

Pandemia zwiększa apetyt Polaków na przyjemność. Rośnie sprzedaż wina, serów, świec i wibratorów. Spada sprzedaż prezerwatyw, a wzrasta testów ciążowych

Polacy starają się uprzyjemnić sobie sytuację wywołaną pandemią. Dwucyfrowe wzrosty notuje m.in. sprzedaż wina, oliwek i serów pleśniowych, jak również płynów do kąpieli, świec zapachowych, oraz lubrykantów czy produktów stymujących. Spada popyt na prezerwatywy, a rośnie na testy ciążowe.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także