20.12.2018/11:32

Pedro Martinho, Eurocash: Jeśli będziemy myśleć przyszłościowo, to wygramy z dyskontami [WYWIAD]

- W Eurocashu bardzo poważnie myślimy o przyszłości, zastanawiamy się nad tym gdzie firma będzie nawet za 20 lat. Aby firma tak długo przetrwała, musi brać się za rozwiązywanie problemów swoich klientów, które dopiero będą narastać, np. problemu sukcesji - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Pedro Martinho, członek zarządu Grupy Eurocash.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Azazel 29.12.2018

    "My jako Eurocash na pewno nie będziemy nikomu nic dyktować, bo nie jesteśmy tego rodzaju organizacją." - naprawdę? Większość współpracujących z wami dostawców ma zgoła odmienne zdanie i może potwierdzić, że dyktowanie innym co mają robić macie w EC opanowane do perfekcji.

  • Łukasz 28.12.2018

    EC swoją nijakością mógłby promować to hasło na wikipedii.

  • pikokrzerca 21.12.2018

    A jak narazie to :
    JAK SOBOTA TO
    TYLKO
    DO LIDLA
    DO LIDLA...
    .... I TYLKO TAM !

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.