18.06.2020/12:05

Per Bank, CEO Salling Group: Netto jest silne i gotowe na ekspansję, mimo pandemii

Salling Group dzięki strategicznej decyzji o przejęciu Tesco Polska umocni swoją pozycję jako jeden z wiodących detalistów na naszym rynku. Sieć Netto podwoi wielkość swojego biznesu w naszym kraju. Nasz biznes jest zdrowy i solidny, mogliśmy skorzystać z nadarzającej się okazji – mówi Per Bank, CEO Salling Group.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • Barnaba 19.06.2020

    do Askier: Dino to juz w duzym stopniu kapitał zagraniczny (giełda).

  • Askier 18.06.2020

    Coś tam jest. Markety Dino, Polomarket, lokalnych jest trochę jak Arhelan czy Topaz no i sklepy Społem

  • anticapital 18.06.2020

    Czy w Polsce istnieje jeszcze polski handel?

  • Klientka 18.06.2020

    Nielubie robić zakupów w netto...Najlepsze było Tesco ehh

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.