26.10.2016 / 09:58
StoryEditor

Piotr Rogowski, Lidl Polska: Stawiamy na marki własne

Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept działu drogeryjnego w sklepach Lidl Polska - 1
Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept działu drogeryjnego w sklepach Lidl Polska - 2
Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept działu drogeryjnego w sklepach Lidl Polska - 3
Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Piotr Rogowski, członek zarządu firmy Lidl Polska w rozmowie z portalem wiadomoscikosmetyczne.pl zapowiada rozwój marek własnych we wszystkich kategoriach, również kosmetycznych.

Kosmetyki stanowią niewielką część oferty Lidla. Czy to się zmieni?

Myślę, że producenci mogą optymistycznie patrzeć w przyszłość, ponieważ ten asortyment ciągle się u nas ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2025 / 09:27
StoryEditor
Hochland z imponującym wzrostem przychodów. Marki własne napędzają biznes

O ponad 100 mln euro wzrosły przychody Grupy Hochland w ciągu roku. Zarząd wskazuje, że czynnikami wzrostu obecnie są marki własne. A w co inwestuje producentów serów?

W artykule przeczytasz:

  • Wzrost przychodów Grupy Hochland o ponad 100 mln euro
  • Marki własne napędzają sprzedaż Grupy Hochland
  • W co inwestuje Hochland?

Wzrost przychodów Grupy Hochland o ponad 100 mln euro

Grupa Hochland opublikowała raport z podsumowaniem wyników za 2024 roku. To co zwraca uwagę to wzrost sprzedaży produktów grupy i to zarówno w ujęciu ilościowym, jak i wartości. W 2024 roku Grupa Hochland sprzedała aż 440 tys. ton swoich produktów. Jest to znaczny wzrost, bo aż o 6,4 proc., bowiem w 2023 roku było to niespełna 414 tys. ton, a w 2022 r. 412, tys. ton.

Grupa Hochland może pochwalić się również znacznym wzrostem wartości sprzedanych produktów. W 2024 r. przychody osiągnęły 2,36 miliarda euro. To oznacza niemal 5-procentowy wzrost, gdyż w 2023 roku przychody producenta wynosiły 2,25 mld euro, a rok wcześniej było to 2,2 mld euro.

Marki własne napędzają sprzedaż Grupy Hochland

Hochland w swoim komunikacie podkreśla, że grup osiągnęła stabilny wynik biznesowy w trudnych warunkach.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.05.2025 / 10:57
StoryEditor
McDonald’s wraca do Rosji?! Oto, co naprawdę stoi za zaskakującym ruchem giganta fast food
Logo McDonald‘s (mat. prasowe)

Rosyjskie media obiegła informacja, która wywołała lawinę spekulacji – McDonald’s miałby ponownie zawitać na rosyjski rynek. Szybko jednak pojawiło się oficjalne stanowisko firmy, które rzuca zupełnie inne światło na całą sprawę. Co naprawdę oznacza rejestracja znaków towarowych i czy kultowe burgery powrócą do Rosji?

Mimo licznych spekulacji, McDonald’s stanowczo zaprzeczył doniesieniom o planowanym powrocie do Rosji. Informacje rozpowszechnione przez rosyjskie media sugerowały, że amer...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. maj 2025 10:09