26.10.2016/09:58

Piotr Rogowski, Lidl Polska: Stawiamy na marki własne

Piotr Rogowski, członek zarządu firmy Lidl Polska w rozmowie z portalem wiadomoscikosmetyczne.pl zapowiada rozwój marek własnych we wszystkich kategoriach, również kosmetycznych.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

6 komentarzy

  • Polak 2 16.11.2016

    Hitler nie żyje wycinał was w pień a wy dalej mu danine nosicie ?? masakra co za głupi naród.

  • wiola28 02.11.2016

    marki własne różnych sieci są może i tanie, ale skład pozostawia wiele do życzenia.
    ludzie są coraz bardziej świadomi tego co jedzą, i wszyscy wiemy że jak jest tanio do jest do kitu i tak to wygląda, aczkolwiek duża część ludzi patrzy nie na jakość a na cenę.
    ja jestem zdania że to co jemy i czym się smarujemy powinno zawierać jak najmniej chemii, a najlepiej wcale, inaczej sprawa wygląda np. z płynami do prania, nie mam przekonania że persil za 60zł jest o wiele lepszy niż płyn za. za 30 zł mniej znanej marki i na tym już można zaoszczędzić

  • swiadomy klient 02.11.2016

    kupię te ich marki własne i dam do analizy chemicznej i inspekcji sanitarnej !

  • Polak 27.10.2016

    (komentarz usunięty przez moderatora; prosimy o zachowanie kultury dyskusji)

  • Mario 27.10.2016

    Poczytajcie drodzy Rodacy składy tych produktów kosmetycznych jak i spożywczych.
    Szkoda, że wszyscy zastanawiają się dopiero kiedy chorują co jest tego przyczyną.
    Tanio w sklepie znaczy krótko żyjesz i dużo wydajesz na leczenie.

  • Britcom5 26.10.2016

    Na tym polega przemyślna strategia a nie jak w Biedronce jeden wielki bazar od sasa do lasa i te "wielkie" promocje z cenami jak w innych sieciach.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.