28.10.2016/16:54

Piotr Woś, prezes Piotr i Paweł: Jesteśmy zdrową firmą z pozytywnymi perspektywami wzrostu

O strategii i planach sieci Piotr i Paweł, nowych otwarciach sklepów, wyzwaniach związanych z sytuacją na rynku pracy oraz zmianach legislacyjnych dotykających sektor handlu w Polsce portal wiadomoscihandlowe.pl rozmawiał z Piotrem Wosiem, prezesem sieci Piotr i Paweł.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Marcin 28.10.2016

    część Klientów Almy przejdzie do PiP, w krótkim okresie na pewno będą mieli wzrost, pytanie czy to wykorzystają i przełożą na długi okres i zbudują lojalność.

  • Obserwator 28.10.2016

    Niestety Piotr i Paweł wcześniej czy później również popłynie,patrząc na kompletnie nietrafione lokalizacje.Niepolomice,Skawina,Krakow...sklepy widma

  • Komentujący 28.10.2016

    Piotr i Paweł powinien skorzystać na tym, co się dzieje obecnie z Almą. Dawniej były to sklepy o podobnym profilu delikatesowym ale Piotr i Paweł w odpowiednim momencie podjął decyzję o tym, żeby przeobrazić się w supermarket. Myślę że to właśnie on zastąpi większość Alm, ewentualnie część lokalizacji przypadnie Carrefourowi czy tego typu sieciom.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.