06.07.2020/16:54

Pizza Hut testuje Hut Point – bezkontaktowy odbiór zamówienia w samochodzie

W sześciu restauracjach Pizza Hut uruchamia pilotażowy, bezkontaktowy odbiór pizzy wprost do samochodu. Gość restauracji parkuje w specjalnie wyznaczonym miejscu, uchyla szybę lub otwiera bagażnik, a pracownik umieszcza pizzę w środku.

Po bezkontaktowym dowozie i odbiorze w restauracji to już trzecie bezkontaktowe udogodnienie, które marka wprowadza w związku wymaganymi obecnie środkami bezpieczeństwa. Dla wielu gości może być także ułatwieniem - zamawiają pizzę online i odbierają ją w drodze z pracy do domu.

W przypadku tego wygodnego i jednocześnie uwzględniającego social distancing rozwiązania, gość nie musi wchodzić do restauracji czy podjeżdżać do okienka drive-thru. Pracownik – w masce i rękawiczkach – dostarcza zamówienie prosto do zaparkowanego samochodu – wystarczy, że gość otworzy bagażnik lub uchyli okno.

Odbiór z Hut Point na parkingu na razie jest możliwy w sześciu restauracjach w całym kraju: w Gdańsku, Koszalinie, Warszawie, Poznaniu, Rzeszowie i Wrocławiu. Jeśli rozwiązanie się sprawdzi, Pizza Hut nie wyklucza rozszerzenia o kolejne restauracje.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Lemi 09.07.2020

    Całkiem fajna sprawa, ciekawe czy się przyjmie? Chociaż ja bym sam po pizze nie jechał przez całą Warszawę, wolę sobie jedzenie wprost do domu przez room service zamówić. Płacę online a pizze zostawiają mi pod drzwiami, więc i tak z dostawcą kontaktu nie mam, a nie muszę się z domu ruszać ;)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.